حوادث گاز طبیعی در آذربایجان‌شرقی 10 درصد افزایش یافت


حوادث گاز طبیعی در آذربایجان‌شرقی 10 درصد افزایش یافت

تبریز- ایرنا - رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از افزایش 10 درصدی حوادث مرتبط با گاز طبیعی در استان در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

غلامرضا قنبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: آمار حوادث گاز به رغم اطلاع رسانی های انجام شده به دلیل سهل انگاری مشترکین رو به افزایش بوده، بطوریکه در ۶ ماهه اول سال شاهد بروز ۱۰۱ حادثه ناگوار بوده ایم که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۹۱ حادثه بوده است.
وی با اشاره به تحلیل ماهانه حوادث در شرکت گاز استان گفت: تمامی حوادث بوقوع پیوسته در استان بصورت ماهانه با هماهنگی سایر ارگان های ذیربط اعم از آتش نشانی و اورژانس جمع آوری و تحلیل شده است.
قنبری با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری۲۰ نفر جان خود را در اثر بی احتیاطی از دست داده اند، اظهار داشت: بر اساس آمار موجود بیشترین علل حوادث ناگوار ناشی از گاز مربوط به نشت گاز از شیر مصرف به دلیل عدم نصب درپوش و بست می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: این شرکت از تمامی ظرفیت های موجود در اطلاع رسانی نکات ایمنی در مصرف گاز، استفاده می کند.

از حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گاز در استان آذربایجان شرقی در حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار اشتراک مربوط به بخش خانگی است.

۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟