تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به شدت در حال افزایش است


قیمت بیت کوین و افزایش آن در سال‌های گذشته سبب ثروتمند شدن عده زیادی شده است. آمارهای جدید نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بیش از 1,000 بیت کوین در خود نگه می‌دارند با سرعتی مشابه سال‌های قبل از 2014 در حال افزایش است. لازم به ذکر است که این میزان بیت کوین در حال حاضر قیمتی معادل 8.3 میلیون دلار دارد. به گزارش «کوین تلگراف»...

قیمت بیت کوین و افزایش آن در سال‌های گذشته سبب ثروتمند شدن عده زیادی شده است. آمارهای جدید نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بیش از 1,000 بیت کوین در خود نگه می‌دارند با سرعتی مشابه سال‌های قبل از 2014 در حال افزایش است. لازم به ذکر است که این میزان بیت کوین در حال حاضر قیمتی معادل 8.3 میلیون دلار دارد.
به گزارش «کوین تلگراف» و بر اساس آمار ارائه شده توسط «ویلی وو» (Willy Woo)، بازار چرخه‌ای مشابه سال‌های ابتداییش را طی می‌کند. طبق این گزارش که 11 اکتبر (19 مهر) منتشر شد، موجودی آدرس‌های بیت کوین با سرعتی مشابه همان دوران در حال افزایش است.
تعداد آدرس‌های ثروتمند بیت کوین به شدت در حال افزایش است
ویلی وو که از متخصصین آمار در حوزه بیت کوین است، ضمن اشاره به داده‌هایی از «گلاس نود» (Glassnode)، در این خصوص می‌نویسد:
نرخ رشد آدرس‌هایی که 1,000 بیت کوین در خود دارند، با رشد این آدرس‌ها در اوایل عمر شبکه بیت کوین یکسان است.
به عقیده وو، با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، عطش برای خرید چنین حجم از این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که افراد ثروتمندتری در حال ورود به این حوزه هستند.
وو در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به این مسئله که مشوق فعلی ورود این قبیل افراد ثروتمند به بازار، سود اقتصادی است و پیش‌تر آدرس‌های 1,000 تایی بیت کوین تنها از روی کنجکاوی نسبت به فناوری پشت آن ایجاد می‌شدند، می‌افزاید:
به نظر من، در دوران رنسانس بیت کوین هستیم. آن دسته از افرادی که در روزهای اول به سمت بیت کوین جذب شدند، طرفداران دو آتشه فناوری بودند که هدف‌شان چرخاندن چرخ بیت کوین بود. اما حالا، شاهد رخنه سرمایه‌گذاران با ثروت‌های هنگفت به شبکه هستیم.
طبق داده‌های منتشر شده، حساب‌های 1,000 تایی بیت کوین با آغاز سال 2019 و پس از یک دوره رشد به اوج خود رسید. روندی که از اواخر سال 2013 و درست پیش از رسوایی صرافی Mt. Gox آغاز شده بود.
کوین تلگراف ماه گذشته گزارش کرده بود که تعداد آدرس‌های بیت کوین که سرمایه‌ای بیش از 100,000 دلار در خود جای داده‌اند، به بالاترین میزان خود رسیده است.
در زمان نگارش این خبر و بر اساس جدول «حساب‌های ثروتمند بیت کوین» که توسط«بیت اینفوچارتز» (BitInfoCharts) منتشر شده، 3,070 آدرس با موجودی بیش از 1,000 بیت کوین وجود دارد. نکته جالب اینجاست که این 3,070 آدرس 41.86 درصد از تمام بیت کوین‌های دنیا را شامل می‌شود. چهار آدرس اول در جدول حساب‌های ثروتمند بیت کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس تعلق دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا