شرایط بازگشت زائران در مسیر اندیمشک فراهم است


شرایط بازگشت زائران در مسیر اندیمشک فراهم است

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان برای بازگشت زائران به عنوان معین استان ایلام مشخص شده است، گفت: شرایط برای بازگشت زائران در مسیر اندیمشک فراهم است.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران در اندیمشک، اظهار کرد: همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و مشکلی در خدمت‌رسانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۷۴ موکب در اندیمشک در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند، افزود: این مواکب در زمان رفت و برگشت زائران نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند و فعالیت آن‌ها تا زمان پایان تردد زائران ادامه خواهد داشت.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: اندیمشک به عنوان معین استان ایلام مشخص شده است و با توجه به اینکه از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه زائران از اندیمشک به استان ایلام سفر خواهند کرد، نسبت به خدمت‌رسانی اقدام می‌کنیم.

جهانگیری ادامه داد: در بحث اسکان، پذیرایی، تامین امنیت و دیگر موضوعات همه تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا زائرانی که قصد بازگشت دارند، بدون هیچ مشکلی به استان‌های خود بازگردند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم در بحث حمل و نقل زائران نیز اندیشیده شده است و زائران نگران تردد خود از اندیمشک به دیگر نقاط نباشند. شرایط میزبانی از زائران در اندیمشک فراهم است و جای هیچ گونه نگرانی در زمینه بازگشت زائران وجود ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق