تفسیر آیات قرآن کریم با محوریت اخلاق در اولویت برنامه های کانون است


تفسیر آیات قرآن کریم با محوریت اخلاق در اولویت برنامه های کانون است

حجت الاسلام محمدی جابری که در بین کانون های مجری طرح تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا در بین 14 کانون منتخب معرفی شده است، گفت: تفسیر آیات قرآن کریم با محوریت اخلاق در اولویت برنامه های کانون است.

حجت الاسلام «مرتضی محمدی جابری»، ، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در شب عاشورا جزء ۲۹ از قرآن کریم پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور نمازگزاران و عاشقان حسینی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای «معزآباد جابری» شهرستان خرامه تلاوت شد.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» روستای «معزآباد جابری» شهرستان خرامه خاطرنشان کرد: برنامه های قرآنی در مسجد اجرا می شود که تفسیر آیات قرآن کریم با محوریت اخلاق در اولویت برنامه های کانون است.

وی که در بین کانون های مجری طرح تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا در بین ۱۴ کانون منتخب معرفی شده است، افزود: جلسه های عمومی روخوانی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران در مسجد برگزار می شود و برای دانش آموزان هم کلاس های تفسیر موضوعی درنظر گرفته شده است.


خاطرنشان می شود؛ طرح تلاوت قرآن کریم در شب عاشورای حسینی با مشارکت کانون های مساجد کشور برگزار شد که طی قرعه کشی به ۱۴ قاری و ۱۴ کانون مجری این طرح کمک هزینه سفر کربلای معلی اعطا شد، استان فارس با مشارکت ۱۸۲ کانون فرهنگی و هنری مقام دوم کشوری را پس از استان سیستان و بلوچستان کسب کرد.


پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !