ثبت نام 203 هزار نفر از فارس در سامانه «سماح» برای اربعین حسینی


ثبت نام 203 هزار نفر از فارس در سامانه «سماح» برای اربعین حسینی

زینلی با اشاره به اینکه تا این لحظه (لحظه مخابره خبر)، 203 هزار نفر از استان فارس برای حضور در بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز جهان ثبت نام کرده اند، گفت: زائران اربعین باید گذرنامه با حداقل سه ماه اعتبار را همراه داشته باشند.

«علیرضا زینلی»، با اشاره به اینکه تا این لحظه (لحظه مخابره خبر)، 203 هزار نفر از استان فارس برای حضور در بزرگترین راهپیمایی صلح آمیز جهان ثبت نام کرده اند، ، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: افراد باید به زمان اعزام خود توجه کنند و این سامانه تا قبل از اربعین حسینی باز خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه نخستین راه از طریق ثبت نام در سامانه «سماح» samah.haj.ir هست، افزود: دومین راه برای ثبت نام مراجعه مستقیم به دفترها و شرکت های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت است.

وی با اشاره به اینکه تعداد این شرکت و دفترها 150 دفتر و شرکت است، اظهارداشت: هزینه بیمه، هلال احمر و ثبت نام 250 هزار ریال است که از متقاضی در 150 دفتر مذکور اخذ می شود و افرادی که به شکل مستقیم از سامانه ثبت نام می کنند تنها باید 220 هزار ریال را پرداخت کنند.

زینلی تاکید کرد: افراد باید حتما در سایت مذکور ثبت نام کنند و داشتن گذرنامه ای که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد، هم اجباری است و حذف ویزا به معنای نداشتن گذرنامه نیست و زائران به شرط ثبت نام در سامانه «سماح» همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین امام حسین (ع) وارد کشور عراق شوند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403