تشریح فعالیت های موکب «توحیدالحسین (ع)» کانون فرهنگی «آرمانشهر مهدوی»


تشریح فعالیت های موکب «توحیدالحسین (ع)» کانون فرهنگی «آرمانشهر مهدوی»

حجت الاسلام عبدالهی خوب با تشریح فعالیت های موکب «توحیدالحسین (ع)»، گفت: فعالیت های موکب در بخش خدمات رسانی، نمایشگاهی و برنامه های با محوریت مهدویت اجرا می شود که در عمود 152 مسیر پیاده روی زائران حسینی در مسیر نجف به کربلا مستقر است.

حجت الاسلام «غلامرضا عبداللهی خوب» با تشریح فعالیت های موکب «توحیدالحسین (ع)»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: فعالیت های موکب در بخش خدمات رسانی، نمایشگاهی و برنامه های با محوریت مهدویت اجرا می شود که در عمود 152 مسیر پیاده روی زائران حسینی در مسیر نجف به کربلا مستقر است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آرمانشهر مهدوی» مجتمع امام خامنه ای (مدظله العالی) شیراز افزود: در موکب «توحیدالحسین (ع)» که برای اولین سال است که دائر می شود، خدمات رسانی به زائران در خصوص تهیه و توزیع ارزاق و اطعام، اسکان و پذیرایی با چای و شربت انجام و برنامه های فرهنگی، اقامه نماز جماعت یومیه، محافل روضه خوانی و عزاداری نیز برگزار می شود.

وی از برپایی نمایشگاه معرفی برنامه های «آرمانشهر مهدوی» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برنامه های مهدوی در قالب کارگاه های آموزشی و تبیین مبانی فکری توحیدی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) ارائه می شود.

این کارشناس دینی خاطرنشان کرد: نام موکب برگرفته از نام هیئت «توحیدالحسین (ع)» است که سه شنبه ها و در مناسبت های مذهبی فعالیت های با مبنای توحیدی و مهدوی برگزار می کند.


پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس