بیوگرافی Rain؛ یک شخصیت‌ انحرافی در بازی Mortal Kombat!


بیوگرافی Rain؛ یک شخصیت‌ انحرافی در بازی Mortal Kombat!
Rain متعلق به یک قلمرو باستانی به نام ادنیا است و از جمله شخصیت‌های انحرافی در بازی Mortal Kombat محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، Rain؛ یک شخصیت‌ انحرافی در بازی Mortal Kombat محسوب می‌شود، شخصیتی که در گیم‌پلی های بازی حضور داشت، اما در خود بازی خیر! اما با این حال شخصیت Rain توانست در این بازی خودنمایی کند. Rain متعلق به یک قلمرو باستانی به نام ادنیا است و به عنوان فرزند آرگوس (Argus) محافظ قلمرو ادنیا محسوب می‌شد. این موضوع که مادر شخصیتی مانند Rain چه کسی بوده مجهول است، اما با این حال این امر و شرمساری آرگوس بابت این خیانت، سبب شد تا رین از خانواده سلطنتی خودش دور بماند و به دنبال اون رین نام بی نام و نشان ماند. اما جالب است بدانید، با این حال وی نقش شاه کلید، در امور جنگی و نظامی ادنیا رو داشت و در واقع یک نیم خدا، فرزند یه خدای واقعی و یه انسان بود!

پس از حمله شائوکان به قلمرو ادنیا و تاراج آن تعداد بی شماری از افراد ادنیا کشته شدند و کمی بعد او مجبور شد تا به نیرو‌های کان بپوینده و به سرزمین خودش خیانت کند. در ماجرای یورش شائوکان به قلمرو زمین، رین حضور یافت و برای رسیدن امپراطور به اهداف خودش، تلاش کرد. او صمیمانه دوست داشت تا جنگجویان زمین رو نابود کند؛ اما در پایان کار بوسیله شاهزاده کیتانا (Kitana) از مرگ واقعی پدرش مطلع شد که او به دست شخص شائوکان کشته شده است و پس از آن Rain به کیتانا پیوست و تصمیم به جنگجویان زمین کمک کند و عازم یک ماموریت انتحاری شد تا با این کار انتقام پدرش را بگیرد.

بیوگرافی Rain؛ یک شخصیت‌ انحرافی در بازی Mortal Kombat!

این موضوع که او موفق شده است یا خیر نا معلوم ماند، اما وفاداری وی به کیتانا جای شک داشت؛ چرا که در طی حمله نیرو‌های براندازی شائوکان به قلمرو زمین او به طور مرموزی ناپدید گشت؛ با این وجود هدف اون نابودی شائوکان بود. این غیبت Rain و نامعلوم بودن سرنوشت او تا واقعه آرماگدون به طول انجامید.

در واقعه آرماگدون، Rain به هویت واقعی خودش پی برد؛ چرا که کوان چی (Quan Chi) به او در مورد پدر واقعیش اطلاع داده بود. پس از آن رین تصمیم گرفت تا خودش رو به عنوان شاهزاده ادنیا تثبیت کند. او می‌خواست تا با کشتن برادران ناتنی خود، تیون (Taven) و دیگان (Daegon) رو به قتل برساند تا بعد از اون بتونه با شکست دادن بلیز (Blaze) قدرت وی را تصاحب کند. او در نواحی قطبی با تیون روبرو شد، اما از وی شکست سختی خورد. او بعد‌ها در نبرد نهایی آرماگدون به نیرو‌های تاریکی پیوست؛ اما سرنوشتش نامعلوم ماند. در ابتدا قرار بود Rain در مورتال کمبت ۳ حاضر باشد، اما حضور او به در نهایت به Ultimate Mortal Kombat ۳ موکول شد.

Rain در ابتدا یک نکته انحرافی بود که توسط توسعه‌دهندگان به بازی اضافه شده بود؛ شخصیتی که در نمایش‌های گیم‌پلی بازی نشان داده می‌شد، اما در خود بازی وجود نداشت. بسیاری از هواداران مورتال کمبت که وقت خود را بیهوده صرف یافتن آن کرده بودند در نهایت وجود چنین شخصیتی را یک شوخی پنداشتند. بنا بر یک مصاحبه مشخص شد که اد بون یکی از سازندگان اصلی بازی به طور عمدی و برای گول زدن بازیکنان این کار را انجام داده است. اد بون به واسطه‌ی علاقه‌اش به پرینس، خواننده‌ی آمریکایی و آهنگ معروف او به نام «باران ارغوانی» این شخصیت را ساخت.

بیوگرافی Rain؛ یک شخصیت‌ انحرافی در بازی Mortal Kombat!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق