آسمان گیلان تا پایان هفته آفتابی است


آسمان گیلان تا پایان هفته آفتابی است

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت که آسمان استان تا پایان هفته جاری، آفتابی و در طول روز همراه با افزایش دماست.

مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته آسمانی آفتابی و در طی روز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در پاره ای نقاط مه صبحگاهی مورد انتظار است؛ همچنین گاهی با تقویت ناپایداری های موقتی در بعضی نقاط افزایش ابر و رگبار باران دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، اواخر وقت وزش باد جنوبی (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان طی فردا را با ۱۰ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز ۱۲ درجه عنوان کرد.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش