ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان آغاز شد


ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان آغاز شده است و متقاضیان تا 20 آبان امسال فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

سجاد اجاقلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از تکالیف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، وفق ماده ۱۹۵ قانون کار، تلاش در جهت شکوفایی استعدادها، بسط فرهنگ خلاقیت و نوآوری و تقویت روح ابتکار از طریق حمایت از نیروهای متخصص، مبتکر و مخترع حوزه کار و تولید است.
وی اظهار داشت: ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه بنگاه های اقتصادی در سی و یکمین جشنواره امتنان از ۲۰ مهر جاری آغاز شده و تا ۲۰ آبان امسال ادامه خواهد داشت.

اجاقلو اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه می توانند برای ثبت نام به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، خواستار مساعدت و همکاری کلیه مدیران و کارفرمایان به منظور حضور و شرکت کارگران در این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود، گفت: اختراع و ابتکار در تولید محصول، ارایه شیوه های نوین در کار (بهره وری، کاهش زمان تولید) صرفه جویی در نهاده های تولید نسبت به سال های قبل، افزایش رفاه یا رضایت مندی مشتریان و کاهش هزینه های مشتریان با ارایه خدمات قابل قبول، بومی سازی دانش و فناوری و مهندسی معکوس از جمله شاخص های انتخاب افراد برگزیده در این جشنواره به شمار می رود.

۳۰۸۸/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح