استقلال و خوشه طلایی رقیبان جدید تیم جوانان


تیم ملی جوانان که روز گذشته در دیدار تدارکاتی در برابر تیم لیگ برتری پارس جنوبی به تساوی بدون گل دست یافت در روزهای آینده دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهد کرد. نوشته استقلال و خوشه طلایی رقیبان جدید تیم جوانان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استقلال و خوشه طلایی رقیبان جدید تیم جوانان

مصاف تیم ملی جوانان با امیدهای استقلال و خوشه طلایی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۷
استقلال و خوشه طلایی رقیبان جدید تیم جوانان

تیم ملی جوانان که روز گذشته در دیدار تدارکاتی در برابر تیم لیگ برتری پارس جنوبی به تساوی بدون گل دست یافت در روزهای آینده دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان فردا در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی مرحله دوم مهر ماه به مصاف تیم امید استقلال می رود که این بازی از ساعت ۱۵ در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی و پشت درهای بسته برگزار می شود.

تیم ملی جوانان هم چنین در سومین دیدار تدارکاتی روز جمعه با تیم خوشه طلایی بازی خواهد کرد که پدیده این فصل بازی های رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بوده است. این بازی هم ساعت ۱۵ در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تیم ملی‌ جوانان آبان ماه در بازی های مقدماتی جام ملت ها در استادیوم پاس و در روزهای ۱۵-۱۷و۱۹ به ترتیب با تیم های قرقیزستان، نپال و امارات دیدار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز