باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم


باید از مدرک محوری به سمت مهارت محوری برویم

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه کشور ما امروز به دانش‌آموختگان ماهر نیاز دارد گفت: دانشگاه علمی-کاربردی یکی از  اصلی‌ترین مبادی‌هایی است که می‌تواند خلأ میان جامعه فقط مدرک محور را با جامعه دانش و مهارت محور را پر کند.

محمدصادق بیجندی در حاشیه بهره‌برداری از طرح توسعه دانشگاه علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز، در گفت و گو با ‌ایسنا، گفت: امیدواریم با این طرح توسعه شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز باشیم.

بیجندی معتقد است که البرز ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ زیادی دارد که تا به حال به آن توجه نشده است و باید با این بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌های اولیه، دین خود را به مردم البرز ادا کنیم و در حوزه آموزش‌های علمی-کاربردی و مهارت گام برداریم.

وی با بیان اینکه امروز کشور به دانش‌آموخته ماهر نیاز دارد گفت: کشور ما به دانش‌آموختگانی نیاز دارد که بتوانند مشکلی از مشکلات کشور را حل و به حوزه صنعت، فرهنگ و آموزش کشور کمک کنند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی-کاربردی یکی از اصلی‌ترین مبادی‌هایی است که می‌تواند خلأ میان جامعه فقط مدرک محور را با جامعه دانش و مهارت محور را پر کند و ما را به سمت جامعه مهارت محور سوق دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)