افتتاح زیرگذر استاد معین تا بهمن ماه/ دلیل خرابی پله های برقی


افتتاح زیرگذر استاد معین تا بهمن ماه/ دلیل خرابی پله های برقی

شهردار تهران گفت: پیش از این اعلام شده بود، پروژه استاد معین را تا بهمن افتتاح کنیم که امیدواریم زودتر افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از پروژه استاد معین با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قول داده بودیم این پروژه را تا بهمن افتتاح کنیم که امیدواریم زودتر افتتاح شود، گفت: این پروژه بسیار پیچیده است و در تقاطع با دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی قرار دارد، همچنین تاسیسات زیربنایی هم در مسیر عبور قرار دارد. همکاران من با وجود این دشواری ها تلاش کردند در محیطی امن و با سرعت بالا کار کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این پروژه معضل همشهریان در غرب شهر حل و دسترسی های بهتر فراهم شود. همچنین برنامه های دیگری برای ارتقای کیفیت شهری پیش بینی شده است که در صورت تصویب اطلاع رسانی می کنیم.

حناچی در پاسخ به این سوال که به دو پروژه زیرگذر گیشا و استاد معین چه نمره ای می دهید، گفت: این دو پروژه قابل مقایسه نیستند؛ پروژه گیشا یکی از گره های شهری ماست و در تقاطع دو بزرگراه اصلی شهر قرار دارد و من همین جا از مردم به دلیل اجرای این پروژه و سختی هایی که متحمل می شوند، تشکر می کنم. در عین حال، از پلیس راهور که سعی در تسهیل راه ها داشت تشکر ویژه دارم.

وی تاکید کرد: در پروژه گیشا با بازبینی هایی که صورت گرفته پروژه ارزان تر و سریع تر انجام می شود و امیدواریم زودتر از زمان موعد افتتاح کنیم. ما هم نگران مشکلات مردم در این زمینه هستیم و تمایل داریم که هر چه زودتر این پروژه افتتاح شود. در مورد زیرگذر استاد معین پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و کار به نازک کاری انتهایی و لاینینگ رسیده است که حساس ترین کار ماست و واترپروف کردن جداره ها که مانع از ریزش آب به تونل می شود هم در درجه بالای اهمیت است؛ کما این که می بینیم این مشکل در برخی تونل های دیگر ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله پیچیدگی پروژه استاد معین بود و این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور می‌کند که با اجرای عملیات لاینینگ ایمنی آن ارتقاء خواهد یافت.

حناچی همچنین در مورد وضعیت پل‌های عابر پیاده گفت: پل عابر پیاده و پله برقی با این انگیزه ایجاد می‌شود که مردم بیشتر از آن استفاده کنند، اما شرایط تحریم به خصوص در تامین و سرویس پله برقی مشکلاتی را ایجاد کرده است اما از آنجایی که می‌توان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد باید بگویم که کل پله برقی‌های ایستگاه مترو امام حسین (ع) که از خط ۶ که به تازگی افتتاح شد، کاملا تولید ایران بوده است.


به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از پروژه استاد معین با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قول داده بودیم این پروژه را تا بهمن افتتاح کنیم که امیدواریم زودتر افتتاح شود، گفت: این پروژه بسیار پیچیده است و در تقاطع با دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی قرار دارد، همچنین تاسیسات زیربنایی هم در مسیر عبور قرار دارد. همکاران من با وجود این دشواری ها تلاش کردند در محیطی امن و با سرعت بالا کار کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح این پروژه معضل همشهریان در غرب شهر حل و دسترسی های بهتر فراهم شود. همچنین برنامه های دیگری برای ارتقای کیفیت شهری پیش بینی شده است که در صورت تصویب اطلاع رسانی می کنیم.

حناچی در پاسخ به این سوال که به دو پروژه زیرگذر گیشا و استاد معین چه نمره ای می دهید، گفت: این دو پروژه قابل مقایسه نیستند؛ پروژه گیشا یکی از گره های شهری ماست و در تقاطع دو بزرگراه اصلی شهر قرار دارد و من همین جا از مردم به دلیل اجرای این پروژه و سختی هایی که متحمل می شوند، تشکر می کنم. در عین حال، از پلیس راهور که سعی در تسهیل راه ها داشت تشکر ویژه دارم.

وی تاکید کرد: در پروژه گیشا با بازبینی هایی که صورت گرفته پروژه ارزان تر و سریع تر انجام می شود و امیدواریم زودتر از زمان موعد افتتاح کنیم. ما هم نگران مشکلات مردم در این زمینه هستیم و تمایل داریم که هر چه زودتر این پروژه افتتاح شود. در مورد زیرگذر استاد معین پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و کار به نازک کاری انتهایی و لاینینگ رسیده است که حساس ترین کار ماست و واترپروف کردن جداره ها که مانع از ریزش آب به تونل می شود هم در درجه بالای اهمیت است؛ کما این که می بینیم این مشکل در برخی تونل های دیگر ایجاد شده است.

وی در پاسخ به این سوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط ۴ با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله پیچیدگی پروژه استاد معین بود و این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور می‌کند که با اجرای عملیات لاینینگ ایمنی آن ارتقاء خواهد یافت.

حناچی همچنین در مورد وضعیت پل‌های عابر پیاده گفت: پل عابر پیاده و پله برقی با این انگیزه ایجاد می‌شود که مردم بیشتر از آن استفاده کنند، اما شرایط تحریم به خصوص در تامین و سرویس پله برقی مشکلاتی را ایجاد کرده است اما از آنجایی که می‌توان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد باید بگویم که کل پله برقی‌های ایستگاه مترو امام حسین (ع) که از خط ۶ که به تازگی افتتاح شد، کاملا تولید ایران بوده است.

کد خبر 4747325

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟