مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌های 23 مهر البرز


مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌های 23 مهر البرز

کرج - ایرنا - روزنامه‌های پیام سپیدار، پیام آشنا، دنیای هوادار و سپهر ایرانیان که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، مهمترین مطالب روز سه‌شنبه 23 مهر ماه خود را به موضوع‌های اقتصادی و سیاسی اختصاص دادند.

روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۲۸۶ خود را به سخنان استاندار البرز اختصاص داد و نوشت: صادرات ۶۰ درصد داروی کشور از البرز.

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در البرز، دستور تخریب ۱۳۰ پاتوق معتادان متجاهر در خط ۴ حصار صادر شد و «کرج، شهری جوان با امکانات ناموزون» از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در بخشی از سرمقاله روزنامه پیام سپیدار با عنوان «روز بیست سوم مهر، روز عصای سفید گرامی باد» نیز آمده است: روز بیست و سوم مهر روز عصای سفید است؛ روزی که روشن‌دلان جهان طراوت، پویایی و نشاط را به جویبار زندگی فرامی‌خوانند.

در این روز روشن‌ضمیران فریاد می‌دارند: ما هم تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می‌کنیم. ما حتی می‌توانیم با همین چشمان به ظاهر بسته خویش، در زلال شعر و صفای معرفت خدایی‌مان‌، جلال و جمال حضرت حق را بنگریم.

همچنین روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۸۳ خود را به سخنان رئیس جمهوری در نشست خبری اختصاص داد و نوشت: تمام توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌های 23 مهر البرز

ورود ۴۵ تن محصولات آی تی به فرودگاه پیام، «من هشتمین آن هفت نفرم» درد تمام دختران سرزمین است، اداره امور پیمان‌ها و قراردادهای شهرداری کرج باید استقلال داشته باشد و نظارت ویژه بر پرداخت تسهیلات به به واحدهای تولیدی البرز از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در بخشی از سرمقاله روزنامه پیام آشنا با عنوان «نقش آموزش کنترل خشم در تاب‌آوری افراد» هم آمده است: واکنش‌های رفتاری می‌تواند طیفی از اجتناب از منشا خشم تا خشونت کلامی یا رفتاری را در برگیرد، به همین دلیل این مساله توجه متخصصان به ویژه دندانپزشکان و روانشناسان را به خود جلب کرده است.

هدف از مدیریت خشم، کاهش احساس‌های عاطفی و تحریک‌های فیزیولوژیکی است که خشم آنها را ایجاد می‌کند.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۲۹ خود، اگر انتصابات فامیلی اصلاح نشود شفاف‌سازی می‌کنم، اثرات مخرب «امروز» موجی که «دیروز» راه افتاد! و ترامپ بازیگر کثیفی است را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌های 23 مهر البرز

این روزنامه همچنین در بخشی مطلبی با عنوان «اردوغان روی تهوع‌آور سیاست» آورده است: رجب طیب اردوغان همان وحشی کراوات زده ای است که کردنشینان سوریه را آواره کرد؛ آن هم به خاطر چند کیلومتر مرز مشترک. نگاه نکنید که به دوربین ذل می زند و اسم از بین بردن تروریسم در منطقه روی عمل شنیع خود می گذارد.

نگاه نکنید که دستور حمله نظامی می دهد و اسم این فرمان را چشمه صلح می گذارد. حمله نظامی و صلح؟ کشتن غیرنظامی های کورد و صلح؟ خرابی به بار آوردن برای صلح؟ به راستی که جنگ و صلح؟ این واژه ها و ترکیب ها چه ارتباطی با یکدیگر دارند جز اینکه برای فریب عوام الناس کنار هم قرار می گیرند؟

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۶۰۶ خود، افزایش وام مسکن نه کاهش قیمت آری، ترکیه به روندی که آغاز کرده پایان دهد و ضرورت‌های آماده‌باش سیلاب در خوزستان را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

مهمترین عناوین و مطالب روزنامه‌های 23 مهر البرز

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت