انتخابات مجلس یازدهم تمام مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود


انتخابات مجلس یازدهم تمام مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: تمام مراحل انتخابات در مجلس یازدهم مکانیزه و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، جواد زنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از آذرماه به صورت رسمی با تشکیل هیئت اجرایی فعالیت‌های انتخاباتی استارت می‌خورد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های قضایی، انتظامی و دولتی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم همه این تلاش‌ها به وحدت و همگرایی ملی کمک کرده و زمینه حضور همه مردم را در انتخابات و پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل بیان کرد: ما در انتخابات گذشته تجربه موفقی را با همکاری و مشارکت دستگاه‌های قضایی و انتظامی داشتیم و در این دوره از انتخابات نیز سلامت و شکوه برگزاری انتخابات اصل اساسی است..

زنجانی اضافه کرد: تبلیغات زود هنگام داوطلبان در قالب یک کارنامه منسجم رصد می شود تا در بررسی صلاحیت آنها توسط دستگاه‌های نظارتی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: وزارت کشور بر برگزاری انتخابات به شکل تمام مکانیزه تاکید دارد تا اعمال سلیقه‌ها به حداقل رسیده و کاندیداها در تمام مراحل انتخابات از ثبت نام تا اخذ رای روند انتخابات را به صورت مکانیزه شاهد باشیم.

فرمانداراردبیل اضافه کرد: برگزاری انتخابات به شکل تمام مکانیزه نه تنها از اعمال سلیقه‌ها جلوگیری خواهد کرد، بلکه به صحت و سلامت انتخابات نیز کمک کرده و سرعت اعلام نتایج را نیز افزایش می‌دهد.

رسانه‌ها در عرصه تبلیغات سوءنیتی ندارند

فرماندار اردبیل ادامه داد: با تاکید وزارت کشور صندوق‌هایی که آرای آنها سنگین و بیش از یک هزار و 500 رای است در دو شعبه مستقل در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود این کار به روند سریع شمارش آرا نیز منجر شود.

زنجانی از به حداقل رسیدن فعالیت صندوق‌های سیار در انتخابات مجلس خبر داد و بیان کرد: به غیر از روستاهای کم جمعیت و مراکزی که شورای تامین اعلام کند ما سعی خواهیم کرد تا صندوق‌های سیار را به جاهای دیگر ارسال نکنیم تا شائبه‌ها به حداقل برسد.

وی اظهار کرد: سر هر صندوق آرا 25 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای انتظامی، نمایندگان کاندیداها و بازرسی حاضر خواهند شد تا با به حداقل رساندن اعمال سلایق یک انتخابات سالم را در دوم اسفندماه شاهد باشیم.

فرماندار اردبیل از تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات و ستاد امحا با همکاری شهرداری و فرمانداری خبر داد و بیان کرد: با رصد فعالیت ستادهای انتخاباتی جلوی هرگونه تبلیغات غیرقانونی گرفته شده و به برگزاری انتخابات نظام‌مند در همه مراحل کمک خواهیم کرد.

زنجانی در پایان گفت: رسانه‌ها با نیت خیر به روند انتخابات کمک کرده و سعی دارند از تبلیغات منفی پرهیز کنند تا با اعمال شفافیت در فعالیت‌های انتخاباتی به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای کمک شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد