زالو درمانی در منازل مسکونی خلاف قانون است


زالو درمانی در منازل مسکونی خلاف قانون است

سلامت نیوز:جهانگیری گفت: ارائه خدماتی مانند زالو درمانی و طب سنتی در منزل غیر قانونی است و تمام این فعالیت ها باید در سلامت کده ها انجام شود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در خصوص انجام خدمات طب سنتی در منزل اظهار کرد: یک سری از موسسات جهت ارائه خدمات بالینی در منزل دارای...

سلامت نیوز:جهانگیری گفت: ارائه خدماتی مانند زالو درمانی و طب سنتی در منزل غیر قانونی است و تمام این فعالیت‌ها باید در سلامت کده‌ها انجام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در خصوص انجام خدمات طب سنتی در منزل اظهار کرد: یک سری از موسسات جهت ارائه خدمات بالینی در منزل دارای مجوز هستند و کارشان کاملا قانونی است و البته باید بگویم خدمات بالینی دارای مجوز کاملا مشخص است.


او ادامه داد: ارائه خدمات در حوزه طب سنتی مانند زالو درمانی باید سلامتکده‌ها انجام شود و انجام کار‌هایی مانند زالو درمانی در منزل غیر مجاز است.
جهانگیری تاکید کرد: خدمات بالینی در منزل مانند مراقبت از بیماران، انجام تزریقات و سنجش میزان فشار خون دارای مجوز است و هیچ گونه منع قانونی برای فعالیت ندارند.


معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی بیان کرد: افرادی که در منزل اقدام به انجام خدمات غیر مجاز مانند زالو درمانی می‌کنند قطعا غیر پزشک هستند و با شناسایی این افراد به دانشگاه‌های علوم پزشکی، کمیسیون ماده ۱۱، سازمان تعزیرات و دادگاه جرایم پزشکی معرفی می‌شوند. بیشتر بخوانید: سازمان نظام پزشکی، تبلیغات پزشکان در فضای مجازی را رصد می‌کند


او یادآوری کرد: پزشک هیچ وقت خدماتی مانند زالو درمانی و سونوگرافی را در منزل انجام نمی‌دهد و افراد غیر پزشک این نوع فعالیت غیر قانونی را در منزل انجام می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو