یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 به نوت 9 و نوت 8 اضافه شد


یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 به نوت 9 و نوت 8 اضافه شد

ظاهرا سامسونگ یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 را به دو گوشی نسل گذشته‌ی آن اضافه کرده است. این قابلیت چیست و چرا می‌تواند به هرچه ارزشمندتر شدن دو گوشی نوت 9 و نوت 8 کمک کند؟ اپلیکیشن Galaxy Notes در گوشی سری گلکسی نوت 10، دارای قابلیت جالب توجه تبدیل دست نوشته به متن... نوشته یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 به نوت 9 و نوت 8 اضافه شد اولین بار در گجت...

ظاهرا سامسونگ یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 را به دو گوشی نسل گذشته‌ی آن اضافه کرده است. این قابلیت چیست و چرا می‌تواند به هرچه ارزشمندتر شدن دو گوشی نوت 9 و نوت 8 کمک کند؟

اپلیکیشن Galaxy Notes در گوشی سری گلکسی نوت 10، دارای قابلیت جالب توجه تبدیل دست نوشته به متن تایپ دیجیتالی است و غول کره‌ای وعده داده بود که این قابلیت به لطف نسخه آزمایشی آپدیت One UI 2.0 به گوشی‌های قدیمی‌تر سری نوت نیز اضافه خواهد شد. امروز، کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 9 و نوت 8 این قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 را با یک به‌روزرسانی نرم افزاری دریافت کردند.

یک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 به نوت 9 و نوت 8 اضافه شدیک قابلیت جذاب گلکسی نوت 10 به نوت 9 و نوت 8 اضافه شد

و اما در بخش دیگری از این گزارش اشاره شده است که اگر شما اپلیکیشن نوت گوشی خود را به نسخه‌ی 3.1.04.16‌ ارتقاء دهید، قابلیتی را دریافت خواهید کرد که بدون نیاز به قلم اس پن حتی با انگشتتان نیز می‌توانید روی صفحه‌ی گوشی خود بنویسید. البته بررسی‌ها روی یک گوشی گلکسی اس 10 پلاس نشان می‌دهد که تمام گوشی‌های سامسونگ این قابلیت را دریافت نکرده‌اند و احتمالا کاربران برخی مناطق مشخص می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

قابلیت تبدیل دست نوشته به متن دیجیتالی نه تنها کلمات شما را تبدیل خواهد کرد، بلکه آن را در قالب یک فایل Microsoft Word نیز ذخیره می‌کند. در حالت دست نوشته، شما علاوه بر نوشتن می‌توانید زوم به داخل و خارج را انجام دهید و به نوشته‌هایتان استایل ببخشید. برای بررسی این موضوع، کافیست اپلیکیشن Galaxy Notes را روی گوشی خود اجرا کنید، از منو وارد صفحه‌ی About شوید و سپس آن را به‌روزرسانی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!