شهردار اردکان خواستار مشارکت مردم در پرداخت عوارض شد


شهردار اردکان خواستار مشارکت مردم در پرداخت عوارض شد

یزد- ایرنا - شهردار اردکان خواستار افزایش مشارکت مردم در پرداخت عوارض شد و گفت: امیدواریم با اعتماد به خادمان خود در شهرداری جایگاه شایسته‌ای را در سبد هزینه سالیانه خود به عوارض شهرداری اختصاص دهند و پرداخت آن را جزئی از هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر برای توسعه روز افزون این شهر قلمداد کنند.

اباذرغفوری روز سه‌شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری در نظر دارد از ۲۳ مهرماه لغایت یکم آذرماه سال جاری، در صورت پرداخت عوارض از سوی مالکین، منازل مسکونی و اماکن تجاری آن‌ها را در برابر بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه بیمه کند.

وی با دعوت از مردم اردکان برای پرداخت به‌موقع عوارض، تصریح کرد: مالکان می‌توانند با پرداخت عوارض منازل مسکونی و اماکن تجاری خود را در برابر حادثه‌هایی چون آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار، سیل و طوفان بیمه کنند.
شهردار اردکان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم شهری توسعه‌یافته داشته باشیم لازم است شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض در حفظ و نگهداری شهرشان مشارکت داشته باشند.
وی اظهار داشت: مدیریت یکپارچه شهری با حمایت قانون‌گذاران و مشارکت شهروندان فهیم می‌تواند در پیشبرد مسائل شهر بسیار مثمر ثمر باشد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید