گلستانی ها 217 هزار بسته الکترونیکی سفارش دادند


گلستانی ها 217 هزار بسته الکترونیکی سفارش دادند

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل شرکت پست گلستان اعلام کرد که شهروندان این استان در نیمه نخست سال جاری 217 هزار بسته کالایی به صورت الکترونیکی سفارش داده‌اند که نشان از روند رو به رشد گرایش مردم گلستان به استفاده از خدمات تجارت الکترونیک است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، مهرداد جلالی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفته است که تنها نیم درصد این حجم سفارشات در گلستان سهم مردم کلاله بوده که ۶۰ درصد آن نیز ورود کالاهای سفارشی بوده است.

وی بابیان اینکه فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد، افزود: برای تقویت این فرهنگ بایستی درحوزه آموزش شهروندان و کمک مالی برای تکمیل زیرساخت‌های تجارت الکترونیک در این شهرستان مساعدت شود تا کالاهایی نیز از کلاله به دیگر نقاط کشور فروخته شود.

جلالی همچنین برلزوم توجه به اعمال صحیح کدپستی معتبر توسط مردم گلستان در سفارش‌های الکترونیکی برای تسریع در رساندن کالاها، خاطرنشان کرد: باید برای ارتقای فرهنگ کسب و کار الکترونیک که نقش مهمی در فروش کالاهای تولیدی در گلستان به دیگر استان ها و نیز توسعه اقتصادی استان دارد، تلاش کرد.

گلستانی ها 217 هزار بسته الکترونیکی سفارش دادند

رییس ستاد اقامه نماز گلستان نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز کشور به میزبانی این استان در آبان ماه امسال، برلزوم همکار و همراهی همه مدیران استانی و شهرستانی برای برگزاری باشکوه این رخداد فرهنگی تاکید کرد.

قاسم حاجی محمدی با ابراز رضایت از اهتمام ادارات و نهادهای گلستان در حوزه نماز اظهار داشت: برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز جماعت در ادارات و نهادها، هر یک از مدیران باید یک رابط علاقه‌مند به این حوزه را به ستاد اقامه نماز معرفی و نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در مدارس و ادارات نیز اقدام نمایند.

فرماندار کلاله هم در شورای اداری این شهرستان از مدیران این شهرستان درخواست کرد تا تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند و متناسب با امکانات، قوانین و اختیارات نسبت به رفع گره و مشکلات مردم تلاش نمایند.

علی اصغر بیانی گفته که دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مردم را بموقع پاسخ دهند زیرا پاسخ دادن به درخواست‌های مردم در کوتاهترین زمان، از جمله حقوق شهروندی است.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

۱۸۶۰/۳۰۳۹/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !