پرونده انهدام باند فروش سؤالات کنکور به مجلس ارائه نشده است/ نیروی انتظامی مدارک را به بهارستان ارسال کند


پرونده انهدام باند فروش سؤالات کنکور به مجلس ارائه نشده است/ نیروی انتظامی مدارک را به بهارستان ارسال کند
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از ارائه نشدن گزارش انهدام باند فروش سؤالات کنکور به مجلس انتقاد کرد و گفت که نباید خانه ملت به‌عنوان یکی از ارکان کشور از این‌گونه مسائل بی‌خبر بماند.

سید حمایت میرزاده در گفتگو با آنا، درباره انهدام باند فروش سؤالات کنکور که قرار بود سؤال‌های کنکور را در سراسر کشور توزیع کنند، اظهار کرد: از بابت این‌که نیروی انتظامی توانمند کشورمان توانسته باند سوءاستفاده‌کننده از جریان کنکور را منهدم کند، سپاسگزاریم، اما جای گلایه دارد که چرا گزارشی در این زمینه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نرسیده است.

وی افزود: اعلام این گزارش به مجلس سبب می‌شد کمیسیون آموزش و تحقیقات بتواند به وظایف خودش عمل کند، ولی متأسفانه این موضوع تاکنون در کمیسیون مطرح نشده و گزارش یا نامه‌ای هم به ما نرسیده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر در بخش قانون‌گذاری و نظارت از مجلس انتظار و توقعی هست، لازم است پیش از اینکه مطالب رسانه‌ای شوند در اختیار قرار بگیرد.

نماینده مردمی گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به‌عنوان یکی از ارکان کشور نباید از این‌گونه مسائل بی‌خبر بماند و از طریق رسانه‌ها به مسائل دست پیدا کند؛ لذا به ارگانی که در این موضوع دست‌اندرکار بوده اعم از نیروی انتظامی و یا وزارت علوم انتقاد وارد است.

میرزاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یا وزارت علوم مدارک و مستندات انهدام باند فروش سؤالات کنکور را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهند تا بتوانیم متخلفان را پیگیری کرده و قضیه را ریشه‌یابی کنیم.

وی گفت: باید بتوانیم با کمک مرکز پژوهش‌های مجلس و کار کارشناسی، امکان این‌گونه تخلفات را بگیریم. بنابراین گزارش را در اختیار ما قرار دهند تا از آن‌ها دعوت کنیم و ضمن قدردانی از نیروی انتظامی راه وقوع مجدد چنین تخلفاتی را مسدود کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش