باید کفه سنگین مدیریت در ستاد اربعین به سمت ارکان مردمی باشد


باید کفه سنگین مدیریت در ستاد اربعین به سمت ارکان مردمی باشد

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر نقش محوری مردم در تبلیغ دین خواستار واگذاری بیشتر امور و تسهیل تشرف مردم شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام «روح‌الله حریزاوی» در جلسه ستاد مرکزی اربعین که با حضور مسئولان کشوری در مهران برگزار شد، سه ویژگی متمایزکننده اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل را «افزایش تشرف جوانان»، «افزایش تشرف مستضعفین» و «افزایش تشرف خانوادگی» برشمرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف به تولید محتوا و ارتقای گفتمانی این حرکت تمدن‌ساز می‌داند و اقدامات خود را بر این اساس سازماندهی کرده است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از جمله اقدامات این سازمان توسعه و تعالی جامعه مبلغین و تربیت مبلغان جوان انقلابی برای تحقق جدی جریان مردمی‌سازی تبلیغ است.


وی با اشاره به فعالیت بیش از هشتاد هزار هیئت مذهبی ثبت شده در کشور به اجرای طرح «هر هیئت یک موکب» و «هر کاروان، یک روحانی همراه» اشاره کرد.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی تاکید کرد: توجه به بعد معنوی و تمدنی راهپیمایی اربعین و تبیین نقش آن در زمینه‌سازی و تسریع در ظهور حضرت مهدی (عج) که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم بود، جزو سیاست‌های محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم راهپیمایی امسال است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برخی محدودیت‌ها در زمینه خدمت‌رسانی در عراق و ایران خواستار افزایش صبر و تاب آوری مردم و مبارزه با اجحاف و هرج و مرج در ارائه خدمات خصوصاً در حوزه حمل و نقل زائرین شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی