مرکز دانش بنیان سینره یاسوج ؛ اقتصاد علمی زیر سایه چتر اقتصاد مقاومتی


مرکز دانش بنیان سینره یاسوج ؛ اقتصاد علمی زیر سایه چتر اقتصاد مقاومتی

یاسوج – ایرنا- آوازه شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با نام «سینره» در دامنه های دنا از مرزهای ایران فرا تر رفته و اکنون نامی جهانی برای خود دست و پا کرده است . صادرات بیش از 50 درصد محصول تولیدی شرکت سینره به کشورهای حوزه خلیج فارس در شرایط اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان ، مصداق عینی و الگوی عملی از اقتصاد مقاومتی زیر سایه چتر...

به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی و صنعتی موفق با بیش از ۲دهه فعالیت هم اینک به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های مطرح کشور با نشان های متعدد بین المللی و با تکیه بر توان و ظرفیت نیروهای متخصص داخلی با دور زدن تحریم ها و عبور از فشارها، التهاب های اقتصادی و نوسانات قیمت ارز در سال های اخیر همچنان فعال و امیدوارتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

حمایت از شرکت های دانش بنیان اولویت دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شرکت دانش بنیان طبیعت زنده ( سینره) بر حمایت قاطع دولت و مجموعه مدیران و متولیان امور اقتصادی استان برای ادامه روند رو به رشد و توسعه خلاقانه و فناورانه این واحد تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

حسین کلانتری اظهار داشت: یکی از رویکردها و پارامترهای اساسی دولت تدبیر و امید و بلکه اولویت نخست آن برای عبور از شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه توسعه گسترده و حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان است.

نقش مدیران خلاق

کلانتری همچنین گام نخست در ایجاد تحول ، افزایش بهره وری و مدیریت کارآمد در حوزه صنعت و تولید را نیروی انسانی متخصص، ماهر و متعهد دانست و گفت: یکی از عوامل اساسی در موفقیت و کارامدی شرکت سینره داشتن این ویژگی بارز بوده و نقش مدیریت خلاق و با انگیزه در موفقیت ها و دستاورهای این کارخانه بر هیچ کس پوشیده نیست.

کلانتری یادآور شد: با توجه به بررسی های انجام شده و دلایل رکود برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح استان بیش از آنچه تحریم، نقدینگی و یا کمبود تسهیلات سرمایه در گردش دخیل باشد ، ضعف محسوس مدیریتی و نداشتن انگیزه و توان لازم در اداره کارخانه دلیل اصلی رکود بوده است.

وی قول داد که هرگونه مشکل و مانع برای توسعه و افزایش میزان بهره وری و توسعه خط های جدید تولید این کارخانه موفق صنعتی در کمترین زمان مرتفع خواهد شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دولت به همان میزان که برای رفع موانع و تسهیل گری در امور واحدهای راکد و نیمه فعال برنامه راهبردی ، تسهیلات ویژه و کارگشا و مشوق های لازم را پیش بینی کرده از شرکت ها و کارخانه های فعال در بخش های مختلف غفلت نکرده و این واحدها را عصای دست خود برای عبور از بحران های اقتصادی می داند.

کلانتری همچنین معاون امور اقتصادی استانداری ، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ،جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی استان را موظف کرد تا در اسرع وقت وضعیت تمامی شرکت ها و کارخانه های تولیدی اعم از راکد، نیمه فعال و فعال در حوزه های مختلف را همراه با برنامه های راهبردی و پیشنهادی ارایه کنند.

صادرات ۱۲۵ قلم محصول در شرکت سینره

مدیرکارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) نیز از صادرات ۱۲۵ قلم محصول تولیدی این واحد صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

سید روح الله تقی زاده اظهار داشت: عراق، قزاقزستان، افغانستان و لبنان از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات شرکت سینره است.

وی میزان صادرات ماهانه به این کشورها را افزون بر ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات شامل شوینده ها، مواد آرایشی و بهداشتی ، مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی عنوان کرد.

تقی زاده افزود: شرکت سینره دارای ۲۱ شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است .

بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج در روستای نره گاه در پنج کیلومتری یاسوج در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است.

۳۰۱۶/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا