سباستین فتل: همیلتون قطعا لیاقت ششمین قهرمانی جهانی را دارد


فرمول یک ایران – سباستین فتل می گوید هیچ شکی نیست که لوییس همیلتون لیاقت قهرمانی جهانی را دارد. اگر موضوع خاصی تغییر نکند، لوییس همیلتون به زودی ششمین قهرمانی خود را کسب خواهد کرد. قبل از شروع رقابت های فصل 2019، فراری عملکرد خوبی را به نمایش می گذاشت اما مرسدس ساکت نماند و با ارتقای پی در پی ماشینش، شرایط را تغییر داد و لوییس همیلتون توانست...

فرمول یک ایرانسباستین فتل می گوید هیچ شکی نیست که لوییس همیلتون لیاقت قهرمانی جهانی را دارد. اگر موضوع خاصی تغییر نکند، لوییس همیلتون به زودی ششمین قهرمانی خود را کسب خواهد کرد.

قبل از شروع رقابت های فصل 2019، فراری عملکرد خوبی را به نمایش می گذاشت اما مرسدس ساکت نماند و با ارتقای پی در پی ماشینش، شرایط را تغییر داد و لوییس همیلتون توانست پیروز 8 رقابت از 12 رقابت آغازین فرمول یک باشد.

از سباستین فتل سوال شد که با وجود امکانات رقیبش، آیا او را شایسته قهرمانی می داند؟

به نظرم واضح است که مرسدس در چند سال اخیر ماشین برتر را در اختیار داشته است. فکر می کنم در این دوره رانندگان دیگری هم بودند که شانس خوبی برای قهرمانی در این تیم را داشتند.

اما قضیه از این پیچیده تر است. این (ماشین) مکمل قضیه است. به همان اندازه که از سال هایی که او قهرمان می شد لذت نمی بردم، مخصوصا وقتی با هم می جنگیدیم – البته نه تا انتهای رقابت ها و آن طور که دوست داشتم – به همان اندازه هم باور دارم که این مکمل قضیه است.

این فقط در مورد مرسدس و لوییس نیست. مکمل این دو است که به جایی رسیده اند که شکستشان بسیار بسیار سخت است. به شدت ثابت قدم، اشتباهات بسیار کم.

پس این هم به خاطر تیم است و هم به خاطر او، پس فکر نمی کنم بتوان این دو را از هم جدا کرد. فکر می کنم منصفانه است که همیشه این دو را با هم در نظر بگیریم.

سباستین فتل: همیلتون قطعا لیاقت ششمین قهرمانی جهانی را داردسباستین فتل: همیلتون قطعا لیاقت ششمین قهرمانی جهانی را دارد سباستین فتل و لوئیس همیلتون – آذربایجان 2019

سباستین فتل یکی از چهار راننده ای است که هنوز می تواند لوییس را شکست دهد، البته فقط روی کاغذ چراکه 128 امتیاز با او فاصله دارد و تنها 130 امتیاز دیگر باقی مانده است. والتری بوتاس 73 امتیاز اختلاف دارد، چارلز لکلرک 107 و مکس ورشتپن هم 110 امتیاز.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...