تقویت مساجد موجب تحکیم انقلاب اسلامی می‌شود


تقویت مساجد موجب تحکیم انقلاب اسلامی می‌شود

سردار حزنی گفت: هرچقدر مساجد تقویت شوند پایه ‌های انقلاب اسلامی تحکیم می‌شوند بنابراین همه دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی‌های خود توجه ویژه به این خانه‌های خدا داشته باشند.

سردار «سید ضیاءالدین حزنی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مسجد در صدر اسلام، پایگاه همه فعالیت ها و برنامه های حضرت محمد (ص) بود، بیان کرد: مساجد مهم ترین مرکز جامعه اسلامی بر اساس معارف قرآن و توصیه های اهل بیت (ع) است و هر زمان این مرکز محور فعالیت ها بود، جوامع اسلامی به توفیقات بسیاری نائل آمدند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و شکست توطئه های دشمنان نیز مهم ترین نقش را ایفا کردند و به همین دلیل مقام معظم رهبری تقویت جایگاه مساجد را مکررا یادآوری می کنند.

وی افزود: هرچقدر مساجد تقویت شوند پایه های انقلاب اسلامی نیز تقویت و تحکیم می شوند، بنابراین همه دستگاه ها و ارگان ها باید در برنامه ریزی های خود توجهی ویژه به مساجد داشته باشند.

حزنی اضافه کرد: مساجد در مقاطع مختلف و در مواقع بحرانی مانند جنگ، زمین لرزه و سیل، همیشه در کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و نیازمندان نیز پیشگام هستند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان