پذیریش طلاب ایرانی و غیرایرانی در جامعه المصطفی العالمیه


پذیریش طلاب ایرانی و غیرایرانی در جامعه المصطفی العالمیه

جامعه المصطفی العالمیه از میان طلاب ایرانی و غیرایرانی برای مقطع کارشناسی ارشد طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، جامعه المصطفی العالمیه از میان طلاب خواهر و برادر دارای مدرک سطح دو، جهت تحصیل در دوره کارشناسی ارشد از طریق آزمون داوطلب می پذیرد.

اخلاق اسلامی، اصول و فقه اسلامی، تاریخ اهل بیت(ع)،تاریخ تمدن اسلامی،تاریخ معاصر جهان اسلام،تفسیر و علوم قرآن،حقوق خصوصی،دین و رسانه،روابط بین الملل،روان شناسی تربیتی، روان شناسی شخصیت،زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی،عرفان اسلامی،فقه و معارف اسلامی،فلسفه اسلامی، قرآن وعلوم طبیعی،کلام اسلامی، مشاوره و مطالعات اسلامی از جمله رشته های پذیریش در قم است.

بنابراین گزارش،کلام اسلامی،تفسیر وعلوم قرآن، روان شناسی تربیتی،حقوق جزا و جرم شناسی از جمله رشته های پذیریش در مشهد مقدس،تفسیر و علوم قرآن، مطالعات اسلامی، فقه خانواده نیز از رشته های پذیریش در تهران و البرز، فقه و معارف اسلامی، کلام اسلامی، زبان و ادبیات عربی،حقوق جزا و جرم شناسی هم در اصفهان پذیریش می شود و در آشتیان و گرگان نیز رشته های اصول و فقه اسلامی، فلسفه،تفسیر علوم قرآن،حقوق خصوصی و زبان و ادبیات فارسی طلاب از طریق آزمون پذیریش صورت می گیرد.

همچنین کشورهای افغانستان نیز در رشته های فقه و معارف، عراق اصول و فقه اسلامی، مدرسی معارف اسلامی، زبان و ادبیات عربی، لبنان تفسیر علوم قرآن و کلام اسلامی و نیز کشور سوریه نیز علوم حدیث، کلام اسلامی و تفسیر علوم قرآن داوطلب می پذیرند.

علاقه مندان تا دوم آبان ماه۹۸ فرصت دارند، برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند و آزمون ورودی نیز ششم دی ماه۹۸ برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته