تکذیب خبر حمله مسلحانه به اتوبوس ایرانشهر- شیراز در محور بمپور


ایرنا نوشت: دادستان شهرستان ایرانشهر گفت که انتشار خبر حمله مسلحانه به اتوبوس ایرانشهر- شیراز در محور بمپور در فضای مجازی کذب است و با انتشاردهندگان این خبر جعلی بر اساس قانون برخورد می‌شود.

محسن گل‌محمدی، انتشار خبر حمله مسلحانه به اتوبوس ایرانشهر- شیراز در محور بمپور در فضای مجازی را تکذیب کرد و با بیان اینکه هیچ حمله و سرقت مسلحانه‌ای در راه‌های ارتباطی این شهرستان رخ نداده است، اظهار کرد: به‌دنبال اختلاف دو برادر از اتباع بیگانه، یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به یکی از این برادران که از ایرانشهر عازم شیراز بود، در محور بمپور توسط برادر دیگر با پرتاب سنگ و شکسته شدن شیشه اتوبوس متوقف شد و ۲ برادر با هم به جر و بحث پرداخته و قصد درگیری فیزیکی با یکدیگر را داشتند که با وساطت مسافران و اطلاع آنان به پلیس فرد مهاجم متواری شده است.

وی افزود: ماموران انتظامی با اطلاع از این حادثه در محل حضور یافته و به بررسی موضوع پرداختند و اکنون در حال پیگیری و جستجو برای یافتن فرد مورد نظر هستند. دادستان شهرستان ایرانشهر در گفت‌وگو با ایرنا ادامه داد: این حادثه که براثر اختلاف این ۲ برادر و سنگ‌پرانی و متوقف شدن اتوبوس رخ داد توسط برخی افراد در فضای مجازی با عنوان «حمله مسلحانه به اتوبوس مسافری ایرانشهر به شیراز» منتشر شد و متاسفانه همچنان در حال بازنشر است. در حالی که هیچ گونه حمله یا سرقت مسلحانه‌ای صورت نگرفته است. گل‌محمدی تاکید کرد: دستگاه قضایی با افرادی که اقدام به نشر این‌گونه اخبار کذب در فضای مجازی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

2323

کد خبر 1310778

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو