مقدماتی یورو؛ برد قاطعانه انگلیس، توقف فرانسه و شکست پرتغال


مقدماتی یورو؛ برد قاطعانه انگلیس، توقف فرانسه و شکست پرتغال

در بازی های دوشنبه شب نتایج جالب توجهی رقم خورد.

در بازی های دوشنبه شب نتایج جالب توجهی رقم خورد.

به گزارش وبسایت نود، انگلیس برد، فرانسه به تساوی رسید و پرتغال شکست خورد.

در ادامه رقابت های مقدماتی یورو دوشنبه شب نیز بازی های مختلفی در سرتاسر قاره سبز انجام شد. در گروه نخست انگلیس واکنش خوبی به شکست در بازی قبلی نشان داد و با 6 گل میزبانش بلغارستان را مغلوب ساخت. در این مسابقه، رشفورد، بارکلی 2 بار، استرلینگ 2 بار و هری کین برای انگلیس گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه کوزوو 2-0 از سد مونته نگرو گذشت. در این گروه انگلیس با 15 امتیاز صدرنشین است. چک و کوزوو با 12 و 11 امتیاز در رده های بعدی هستند.

در گروه دوم، صربستان 2-1 مقابل لیتوانی پیروز شد. هر دو گل صرب ها توسط میتروویچ به ثمر رسید. اکراین هم در بازی حساس این گروه دست به کار بزرگی زد و پرتغال مدعی را 2-1 شکست داد. یارمچوک و یارمولنکو برای اکراین گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز در دقیقه 72 یک بازیکن اکراین اخراج شد و پرتغال به پنالتی رسید که رونالدو آن را به گل بدل ساخت ولی پرتغال دست خالی زمین را ترک کرد. در این گروه اکراین با 19 امتیاز مقتدرانه صدرنشین است. پرتغال یک بازی کمتر دارد و 11 امتیاز کسب کرده است.

در گروه هشتم مسابقات، در یکی از بازی های حساس این هفته، فرانسه در پاریس مقابل ترکیه 1-1 متوقف شد. تلاش خروس ها برای رسیدن به گل در دقیقه 76 بالاخره توسط ژیرو به ثمر نشست ولی 6 دقیقه بعد کان آیهان پاسخ محکمی به این گل داد و بازی مساوی شد. ایسلند 2-0 موفق به شکست آندورا شد و آلبانی با نتیجه 4-0 از مولداوی گذشت. در این گروه ترکیه با 19 امتیاز صدرنشین است. فرانسه نیز با همین امتیاز دوم است. ایسلند با 4 امتیاز کمتر سوم است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط