مشکلی ندارم روسیه از کردها محفاظت کند یا ناپلئون!


مشکلی ندارم روسیه از کردها محفاظت کند یا ناپلئون!

ترامپ: برخی مردم از آمریکا می‌خواهند تا از مرز سوریه در هفت هزار مایل آنطرف‌تر محافظت کند، مکانی که اداره آن در دست بشار اسد، دشمن ما است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود ضمن بازنشر پیام کیتی پاولیچ که گفته بود: "به اعتبار او اروپایی‌ها برای مقابله با این مشکل گروه تروریستی داعش پا پیش نگذاشتند – این دلیل زیادی است که چرا ما در شرایط کنونی به سر می‌بریم. اکنون، آنگلا مرکل از آلمان در نهایت به میان آمده و به ترکیه می‌گوید که به عقب برگردد... آیا اروپاییان مسئولیت‌های بسیاری ندارند؟ " نوشت: کیتی پاولیچ، از تو ممنونم، من زندانیان داعشی را به کشور‌های اروپایی که از آنجا آمده اند، پیشنهاد دادم، و این موضوع در مواقع بسیاری رد شد. آن‌ها احتمالا دریافتند که آمریکا مثل همیشه متحمل هزینه هنگفتی می‌شود!
ترامپ افزود: پس از شکست ۱۰۰ درصدی خلافت داعش، من به طور گسترده نیروهایمان را از سوریه خارج کردم. بگذارید سوریه و بشار اسد از کرد‌ها محافظت کنند و برای کشور خودشان با ترکیه بجنگند. من به فرماندهان نظامی ام گفتم، ما چرا باید در سوریه بجنگیم... و بشار اسد از سرزمین دشمن ما محافظت کند؟ هر کسی که می‌خواهد به سوریه در محافظت از کرد‌ها کمک کند از نظر من مشکلی ندارد، چه این کشور روسیه، چین و یا ناپلئون بناپارت باشد. امیدوارم آن‌ها عالی عمل کنند، ما هفت هزار مایل از آنجا دور هستیم!
رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: برخی مردم از آمریکا می‌خواهند تا از مرز سوریه در هفت هزار مایل آنطرف‌تر محافظت کند، مکانی که اداره آن در دست بشار اسد، دشمن ما است. در عین حال، سوریه و هر کسی که آن‌ها برای کمک انتخاب کنند، طبیعتا می‌خواهند تا از کرد‌ها نیز محافظت کنند. من بیشتر ترجیح می‌دهم که بر مرز جنوبی تمرکز کنم که نزدیک و بخشی از ایالات متحده آمریکا است؛ و به هر حال، آمار بسیار پایین تر آمده است و دیوار در حال ساخته شدن است!
مشکلی ندارم روسیه از کردها محفاظت کند یا ناپلئون!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟