موکب دزفول روزانه 2 هزار پرس غذا در چذابه توزیع می کند


موکب دزفول روزانه 2 هزار پرس غذا در چذابه توزیع می کند

دزفول - ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: موکب دزفول روزانه 2 هزار پرس غذا پخت و بین زایران اربعین حسینی توزیع می کند.

به گزارش ایرنا محمد حیدری دوشنبه شب در جریان بازدید از موکب های شهرستان دزفول در پایانه مرزی چذابه افزود: آشپزخانه مرکزی موکب دزفول ظرفیت پخت پنج هزار پرس غذا را در صورت نیاز دارد.

وی با بیان اینکه دزفول ۲۱ موکب در مرز چذابه دارد، گفت: ۱۴۰ کیسه آرد بین موکب های دزفول توزیع شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: چهار هزار مترمریع زمین در اختیار موکب شهرستان است که در برخی زمین ها ساخت و ساز می کنیم و امیدواریم تا سال آینده بخشی از آنها تکمیل شوند.

وی افزود: دزفول ظرفیت فوق العاده ای دارد و شاید هیچ شهرستانی به اندازه این شهرستان، ظرفیت و روحیه کار خیر و مشارکت عمومی نداشته باشد؛ این شهرستان هم تمکن مالی و هم خیران و افراد مورد اطمینان فراوانی دارد.
حیدری با اشاره به تشکیل ستاد اربعین شهرستان درفول برای خدمات رسانی به زائران گفت: پشتیباتی ۲۱ موکب کار دشواری است ولی با تلاش همه جانبه مسئولان، خیران و مردم این کار به خوبی انجام می شود.

وی افزود: قبلا برای دشت آزادگان یک استان معین درنظر گرفته شده بود ولی امسال دزفول به تنهایی معین این شهرستان شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: ۳۰ دستگاه اتوبوس و ماشین آلات از دزفول به مرز چذابه آمده و ۲۰ پزشک نیز در پایانه مرزی چذابه مستقر شده است.

وی با اشاره به کمک های نقدی واحدهای صنعتی شهرستان دزفول گفت: خوشبختانه رقم قابل توجهی برای اربعین حسینی توسط خیران و این واحدهای صنعتی جمع آوری شده است.

این مقام مسوول افزود: کارخانه روغن گلستان تاکنون روغن مورد نیاز کل موکب های استان را با تخفیف ویژه تامین کرده است و ماشین آلات سنگین اداره راه، شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری ناحیه شمال خوزستان و شهرداری نیز در خدمت موکب های چذابه بوده اند.
وی گفت: علاوه بر اقداماتی که در مرز چذابه انجام می شود راهپیمایی حرم تا حرم نیز در دزفول برگزار می شود که تلاش بر این است این مراسم هر سال بهتر از گذشته رگزار شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول‌ افزود: موکب دزفول حدود ۱۰ کمپرسی هندوانه و روزانه ۲۵ هزار بطری آب معدنی بین زایران توزیع کرده است.

پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری اهواز یکی از چهار پایانه مرزی ایران در مرز با کشور عراق است.
۷۲۷۸/۳۰۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا