بازیکن پیشین تیم ملی : بازی با بحرین پیش بازی خوبی برای دیدار با عراق است


محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی پس از کارلوس کی‌روش به یک مربی نیاز داشت تا بتواند ساختار هجومی تیم را شکل بدهد. نوشته بازیکن پیشین تیم ملی : بازی با بحرین پیش بازی خوبی برای دیدار با عراق است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بازیکن پیشین تیم ملی : بازی با بحرین پیش بازی خوبی برای دیدار با عراق است

محمد نصرتی : تیم ملی نیازمند این بود که ساختار هجومی‌اش شکل بگیرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۲
بازیکن پیشین تیم ملی :  بازی با بحرین پیش بازی خوبی برای دیدار با عراق است

محمد نصرتی، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی پس از کارلوس کی‌روش به یک مربی نیاز داشت تا بتواند ساختار هجومی تیم را شکل بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نصرتی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:

اول از همه برد پرگل تیم ملی را مقابل کامبوج تبریک می‌گویم. این بازی‌ها در تاریخ ثبت می‌شود و مایه مباهات و غرور ملی است. وقتی می‌توانیم یک تیم ملی را با ۱۴ گل ببریم باعث افتخار است، هر چقدر هم بگوییم این تیم‌ها ضعیف هستند، اما این تیم‌ها نیز در آینده قوی‌تر می‌شوند و آمار در تاریخ ثبت می‌شود.

محمد نصرتی افزود:

باید تبریکی هم به تمام بانوان بگویم که به ورزشگاه رفتند و تیم ملی را از نزدیک تشویق کردند و به حق طبیعی خود رسیدند. امیدوارم این حضور موفق، مستمر هم باشد و روزی برسد که خانواده‌ها کنار هم بتوانند بازی‌ها را نگاه کنند. البته این به شرطی است که زیرساخت‌ها فراهم شود و ورزشگاه‌های استانداردی هم داشته باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد فنی تیم ملی خاطرنشان کرد:

وقتی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ما آمد، ساختار دفاعی‌مان را سر و سامان داد. ما در شرایط فعلی به این نیاز داشتیم که یک مربی روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد تا به ساختار هجومی ما شکل مناسب‌تری بدهد. نیاز داشتیم تیم ملی، فوتبالی را بازی کند که مردم دوست دارند و تا اینجای کار هم با دو سه جابه‌جایی در برخی پست‌ها، تفاوت را رقم زده است.

محمد نصرتی یادآور شد:

یکی از جابه‌جایی‌های درست ویلموتس، عقب آوردن سردار آزمون و حضور او پشت مهاجمان است. او اکنون آزادی عمل بیشتری هم پیدا کرده است و فکر می‌کنم سردار هم پست فعلی‌اش را بیشتر دوست دارد، چون می‌تواند علاوه بر گلزنی، آزادی عمل هم داشته باشد. به عقیده من این جابه‌جایی بسیار کلیدی بود.

مدافع سابق تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ تصریح کرد:

شاید اکنون نتوان به صورت دقیق روی کار ویلموتس نظری داد و آن را ارزیابی کرد. به‌هرحال او هنوز بازی رسمی مقابل تیم‌های قدرتمند نداشته است و شاید دور بعدی بازی‌های مقدماتی جام جهانی کار ویلموتس بیشتر به چشم بیاید، اما خوشحالم که او یک کمک مربی بزرگ ایرانی را کنار خودش دارد. وحید هاشمیان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران که گل‌های مهمی هم برای ایران زده است، می‌تواند کمک بزرگی برای تیم ملی باشد. او خودش هم مهاجم بوده است و به نظرم در بالا رفتن آمار گلزنی تیم ملی می‌تواند به مهاجمان کمک کند.

محمد نصرتی همچنین درباره دیدار با بحرین گفت:

تیم بحرین نسبت به آن سال‌ها که ما مقابل‌شان بازی می‌کردیم و حساسیت بازی‌های ایران و بحرین هم زیاد بود، اُفت کرده است. با این حال بحرین تیمی است که به لحاظ شرایط فیزیکی می‌تواند برای تیم ملی دردسرساز شود. آنها به لحاظ فیزیکی همیشه تیم خوبی دارند و البته به نظرم بازی با بحرین یک پیش بازی خوب برای ویلموتس و بازیکنان تیم ملی است تا آماده بازی با عراق شوند. بازی با عراق مهمترین بازی ما در این مرحله از انتخابی جام جهانی است که امیدوارم بتوانیم اول بحرین و سپس عراق را شکست بدهیم.

محمد نصرتی با اشاره به حساسیت‌های بازی با بحرین و توصیه‌اش به بازیکنان تیم ملی اظهار داشت:

بازی در منامه و در مجموع کشورهای حوزه خلیج فارس همیشه برای ما با حساسیت روبه‌رو بوده است. تماشاگران بحرینی معمولاً با بلندگو روی اعصاب بازیکنان می‌روند و زمان ما این‌طور بود که برخی بازیکنان بحرینی هم که فارسی بلد بودند، جملاتی را می‌گفتند که بازیکنان در زمین تحریک شوند. به نظرم اگر شرایط اکنون هم این‌گونه باشد، بازیکنان نباید به جنگ روانی اهمیتی بدهند، چون به‌هرحال ما در زمین به لحاظ فنی بالاتر از بحرین هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...