طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خوش طعم با دستور تهیه اصلی


سالاد قارچ یکی از انواع سالاد های خوشمزه ایرانی می باشد که به راحتی و در مدت زمانی کوتاهی می توانید آن را تهیه کنید، این سالاد خوشمزه را علاوه بر اینکه می توانید در کنار غذا سرو کنید می توانید مانند سالاد الویه به عنوان یک غذای اصلی هم نوش جان کنید، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه سالاد قارچ را آموزش خواهیم داد. در مطالب قبلی به شما عزیزان...

سالاد قارچ یکی از انواع سالاد های خوشمزه ایرانی می باشد که به راحتی و در مدت زمانی کوتاهی می توانید آن را تهیه کنید، این سالاد خوشمزه را علاوه بر اینکه می توانید در کنار غذا سرو کنید می توانید مانند سالاد الویه به عنوان یک غذای اصلی هم نوش جان کنید، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه سالاد قارچ را آموزش خواهیم داد.

در مطالب قبلی به شما عزیزان طرز تهیه سالاد الویه، سالاد بلغاری و سالاد اندونزی آموزش دادیم در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه تهیه سالاد قارچ آشنا کنیم.

طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خوش طعم با دستور تهیه اصلی

طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خوش طعم با دستور تهیه اصلی

مواد لازم جهت تهیه سالاد قارچ

قارچ : هشت عدد سیب زمینی آب پز : دو عدد خیار شور : چهار عدد کره : پنجاه گرم لیمو ترش: یک عدد سس مایونز: دو قاشق غذا خوری روغن زیتون: یک قاشق غذا خوری فلفل سیاه : به اندازه کافی نمک: به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خوش طعم با دستور تهیه اصلی

طرز تهیه سالاد قارچ با طعم بی نظیر

در روش تهیه سالاد قارچ ابتدا قارچ ها بشویید تا تمیز شوند سپس آن ها را به صورت ورقه ای خرد کنید حالا کره را داخل تابه بر روی حرارت کم ذوب کنید و قارچ ها را داخل کره بریزید.

قارچ را تفت دهید تا زمانی که آب قارچ ها تبخیر شود حالا حرارت را خاموش کنید سپس یک ظرف سالاد خوری انتخاب و خیار شور ها را به صورت مکعبی کوچک خرد کرده و داخل ظرف قرار دهید.

در این مرحله از طرز تهیه سالاد قارچ حالا سیب زمینی را نیز به شکل مکعبی خرد کنید و داخل ظرف بریزید سپس قارچ ها را به سالاد اضافه کنید.

برای تهیه سس سالاد ابتدا سس مایونز را داخل ظرف کوچکی بریزید سپس به آن آب لیمو، نمک، روغن زیتون و فلفل سیاه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یک دست شود.

در مرحله آخر از طرز تهیه سالاد قارچ حالا سس را بر روی مواد داخل ظرف سالاد بریزید و خوب مخلوط کنید، برای تزیین آن می توانید از سبزیجات معطر مانند جعفری و ریحان استفاده کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت در یخچال بماند سپس سرو کنید، نوش جان.

نکته: در صورت تمایل می توانید سینه مرغ را آب پز و به صورت ریش ریش خرد کنید و به ظرف سالاد اضافه نمایید.

طرز تهیه سالاد قارچ خوشمزه و خوش طعم با دستور تهیه اصلی

امیدواریم از مطلب گفته شده نهایت لذت را برده باشید و این سالاد خوشمزه را در منزل تهیه و نوش جان کنید، اگرتمایل دارید در زمینه دسر و پیش غذا اطلاعات مفیدی کسب کنید می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403