حجم بازی Death Stranding لو رفت!


رسانه کلیک – بر اساس گزارش های اخیر، به نظر می رسد حجم بازی Death Stranding چیزی در حدود 55 گیگابایت خواهد بود که البته این مقدار ممکن است با عرضه بسته های الحاقی افزایش یابد. پس از آنکه عرضه اثر بی نظیر رد دد ردمپشن 2 روی پلتفرم پی سی رسما تایید شد و […] نوشته حجم بازی Death Stranding لو رفت! اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس گزارش های اخیر، به نظر می رسد حجم بازی Death Stranding چیزی در حدود 55 گیگابایت خواهد بود که البته این مقدار ممکن است با عرضه بسته های الحاقی افزایش یابد.

حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!

پس از آنکه عرضه اثر بی نظیر رد دد ردمپشن 2 روی پلتفرم پی سی رسما تایید شد و شرکت راک استار گیمز با ارائه سیستم مورد نیاز بازی، حجم نهایی آن را برابر با 135 گیگابایت اعلام کرد، فضای لازم برای نصب عناوین ویدیویی به یکی از مهم ترین و داغ ترین موضوعات حال حاضر بازیکنان تبدیل شد. در همین راستا، طولی نکشید که شرکت اکتیویژن نیز طی پیامی بیان کرد که کاربران رایانه شخصی برای نصب بازی Call of Duty: Modern Warfare نزدیک به 175 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارند که البته این مقدار با احتساب بسته های الحاقی و محتوای گسترش دهنده بازی توصیه شده است.

حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!حجم بازی Death Stranding لو رفت!

حال که تنها چند هفته با عرضه تازه ترین اثر آقای هیدئو کوجیما به نام دث استرندینگ فاصله داریم، فضای مورد نیاز برای نصب بازی روی کنسول پلی استیشن 4 به یکی از دغدغه های اصلی هواداران تبدیل شده است، چرا که دنیای بازی به صورت جهان باز طراحی شده و جزئیات محیط آن شدیدا بالاست که در نتیجه، چندان بعید نیست که با یک عنوان حجیمی روبه‌رو باشیم. در پی افزایش این نگرانی ها، گروهی از طرفداران دو آتیشه با بررسی تصویر پشت جعبه‌ باندل دث استرندینگ نسخه‌ محدود پلی استیشن 4 پرو، در نهایت به حجم بازی پی برده اند.

بر اساس ادعای این افراد، به نظر می رسد حجم بازی Death Stranding قریب به 55 گیگابایت است که این مقدار بسته به عرضه آپدیت ها و محتوای اضافه، احتمالا افزایش خواهد یافت. در این میان، بد نیست بدانید که دیگر بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 از جمله و Marvel’s Spider-Man نیز حجمی مشابه با این عنوان را داشته اند که البته عرضه بسته های الحاقی و به‌روزرسانی های مختلف، حجم آن حتی از 55 گیگابایت نیز عبور کرده است.

حجم بازی Death Stranding لو رفت!

حجم بازی Death Stranding لو رفت!

در دیگر خبرهای مرتبط با دث استرندنیگ، چندی پیش فرآیند ساخت و توسعه این عنوان با تمامی فراز و نشیب های گوناگون به پایان رسید و بازی به اصطلاح گلد شده است. گلد شدن بازی بدین معنا است که کار ساخت نسخه اصلی Death Stranding در استودیوی تازه تاسیس کوجیما پروداکشنز تمام شده و این اثر برای انتشار در سراسر جهان به شرکت سرگرمی های تعاملی سونی تحویل داده شده است. به طور خلاصه، بی شک این عنوان در زمان مقرر به دست بازیکنان خواهد رسید.

گفتنی است؛ بازی Death Stranding در تاریخ 17 آبان امسال (هشتم نوامبر) توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود. البته، تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با عرضه این عنوان روی پلتفرم رایانه شخصی به گوش رسیده که این موضوع هنوز توسط هیدئو کوجیما تایید و یا تکذیب نشده است. با این حال، خروج این اثر از لیست آثار انحصاری پلی استیشن باعث شده تا پی سی بازها به عرضه این نسخه امیدوار شوند.

در انتهای خبر، دیدگاه شما در رابطه با حجم بازی Death Stranding چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان حجمی معادل با 55 گیگابایت خواهد داشت و یا مشابه آثار بزرگ دیگر از جمله کال اف دیوتی مدرن وارفر، باید بخش زیادی از حافظه پلی استیشن 4 را به این بازی اختصاص دهیم؟ نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: Push Square

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی