بازی Watch Dogs Legion بر امریکا متمرکز نشده تا مخاطبین بیشتری را جذب کند


بازی Watch Dogs Legion بر امریکا متمرکز نشده تا مخاطبین بیشتری را جذب کند

کارگردان خلاقیت بازی Watch Dogs Legion به تازگی عنوان کرده که برای جذب مخاطبین جهانی بیشتر، فضا و داستان این قسمت را در امریکا دنبال نکرده‌اند. از زمانی که اولین نسخه سری واچ داگز در سال 2014 منتشر شد، این سری تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین برندهای شرکت یوبی‌سافت در ابتدای این نسل از کنسول‌ها تبدیل شد. مشخص بود که یوبی‌سافت برنامه‌های بیشتری برای...

کارگردان خلاقیت بازی Watch Dogs Legion به تازگی عنوان کرده که برای جذب مخاطبین جهانی بیشتر، فضا و داستان این قسمت را در امریکا دنبال نکرده‌اند.

از زمانی که اولین نسخه سری واچ داگز در سال 2014 منتشر شد، این سری تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین برندهای شرکت یوبی‌سافت در ابتدای این نسل از کنسول‌ها تبدیل شد. مشخص بود که یوبی‌سافت برنامه‌های بیشتری برای بزرگ‌تر و موفق‌تر کردن این سری خواهد داشت. به تازگی خبر رسید که سریال‌های انیمیشنی جدیدی از سری بازی‌‌های محبوب یوبی‌سافت در دست ساخت دارد که یکی از آن‌ها مرتبط به دنیای واچ داگز بود. اکنون کارگردان خلاقیت بازی Watch Dogs Legion از فضای نسخه جدید گفته است.

اگرچه دو قسمت ابتدایی سری در شهرهای کشور ایالات متحده امریکا می‌گذشت، در قسمت جدید به شهر لندن سفر خواهیم کرد. بنا به گفته‌های کارگردان خلاقیت بازی، کلینت هاکینگ به این خاطر به شهر جدیدی خارج از کشور امریکا خواهیم رفت تا برند واچ واگز بزرگ‌تر و جهانی‌تر از قبل شود. در ادامه او خاطر نشان کرد که سازنده‌ها علاقه داشتند تا مشکلات جهانی بیرون از امریکا را به تصویر بکشند و به همین خاطر فضای شهر لندن برای بازی Legion انتخاب شد. او در رویداد توکیو UBIDAY 2019 گفت:

برای اینکه برند واچ داگز را بزرگ‌تر کنید، نیاز نیست که تنها به کشور امریکا بپردازید. بلکه باید دنیای بیشتری را کندوکاو کنید. مشکلات دیگری نیز در بخش‌های مختلفی از جهان وجود دارند و به نظرم حرکت جالبی بود که تمرکز خود را بر آن‌ها بگذاریم.

در هفته‌های اخیر یوبی‌سافت در رابطه با فضای شهر لندن بازی صحبت کرده بود و اینکه چطور یکی از مناطق متنوع و قابل تغییر به شمار می‌رود و فضاهای داخلی جذابی برای آن در نظر گرفته شده است. بازی Watch Dogs Legion در تاریخ ششم مارس 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و استادیا عرضه خواهد شد.

بازی Watch Dogs Legion بر امریکا متمرکز نشده تا مخاطبین بیشتری را جذب کندبازی Watch Dogs Legion بر امریکا متمرکز نشده تا مخاطبین بیشتری را جذب کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!