بازی Death Stranding: مدس میکلسن کوجیما را پدرخوانده خلق چیزهای جدید خواند


بازی Death Stranding: مدس میکلسن کوجیما را پدرخوانده خلق چیزهای جدید خواند

مدس میکلسن که در بازی Death Stranding یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده، به تازگی به تعریف و تمجید از هیدئو کوجیما، سازنده بازی پرداخته است. میلکسن یکی از بازیگران موفق و محبوب دانمارکی است که با کارگردان‌های با استعداد زیادی در طول حرفه کاری خود کار کرده است، اما به نظر کوجیما بیشترین تاثیر را بر روی او گذاشته است. در مصاحبه جدیدی که میکلسن در...

مدس میکلسن که در بازی Death Stranding یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرده، به تازگی به تعریف و تمجید از هیدئو کوجیما، سازنده بازی پرداخته است.

میلکسن یکی از بازیگران موفق و محبوب دانمارکی است که با کارگردان‌های با استعداد زیادی در طول حرفه کاری خود کار کرده است، اما به نظر کوجیما بیشترین تاثیر را بر روی او گذاشته است. در مصاحبه جدیدی که میکلسن در رابطه با بازی Death Stranding داشته، دیدگاه و قابلیت کوجیما برای خارج از چارچوب فکر کردن را تحسین کرد و او را پدرخوانده خلق چیزهای جدید خواند. او در گفتگو با TASS گفت:

تنها دو ساعت با بازی کار کردم و شگفت زده‌ام کرد. دیوانه‌وار بود که تماشا کنیم این داستان کجا ما را خواهد کشاند. نه تنها از نظر بصری دیوانه‌کننده بود، بلکه راه و روشی که بازی انجام می‌شود هم مغز آدم را منفجر می‌کند. به طور خاصی خارج از چارچوب است، چیزی که پیش از این هیچ‌وفت دیده نشده است. حدس می‌زنم همان چیزی است که مردم از هیدئو کوجیما انتظار دارند. او پدرخوانده خلق چیزهای جدید است.

میکلسن در ادامه از چگونگی کار کردن با کوجیما گفت و اینکه چرا این خالق بازی‌های ویدئویی فرد بسیار الهام‌بخشی است:

باید بگویم که فرد بسیار مهربان و روشنفکری است. اول از همه، تخته داستان بسیار بزرگی برپا می‌کند که تک تک صحنه‌های بازی در آن گنجانده شده است. حکم رمان گرافیکی او را دارد، تصویری از آنچه که می‌خواهد انجام دهد. وقتی داخل اتاقی قرار گرفتیم که پرده های سبز آویزان بود و لباس‌های سبز مخصوص پوشیدیم و کلاه دوربین‌دار به سر کردیم، خیلی عجیب و غریب بود! صحنه‌های کوتاهی را انجام می‌دادیم و دقیقاً نمی‌دانستیم که آرک داستانی چیست چرا که داخل بازی Death Stranding گنجانده شده و مردم آن را تغییر می‌دهند. ولی ما تمامی صحنه‌ها را بازی کردیم.

خوشبختانه تنها من این لباس‌های سبز را نپوشیده بودم، همه افراد پوشیده بودند. به همین خاطر جالب بود. همیشه حس و حال دیدگاهی که کوجیما داشت را دنبال می‌کردم و نمی‌خواستم مستقیم بهم بگویند “تو برو اونجا، بشین، این خط رو بخون”. از اینجور کارها متنفرم. ولی تلاش برای فهمیدن مغز کوجیما و دیدی که به داستان داشت، برای من امری حیاتی بود تا بتوانم ایده‌های خودم را برای گنجانده شدن داخل این جهان بگویم. هیدئو واقعاً آدم الهام‌بخشی است.

بازی Death Stranding در تاریخ هشتم نوامبر برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

بازی Death Stranding: مدس میکلسن کوجیما را پدرخوانده خلق چیزهای جدید خواندبازی Death Stranding: مدس میکلسن کوجیما را پدرخوانده خلق چیزهای جدید خواند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن