تمهیدات انتظامی و امنیتی در مسیرهای رفت و برگشت زائران اندیشیده شده است


تمهیدات انتظامی و امنیتی در مسیرهای رفت و برگشت زائران اندیشیده شده است

سردار شرفی گفت: تمهیدات انتظامی و امنیتی برای تردد زائران در مسیر رفت و برگشت اندیشیده و به صورت منظم در چند فصل کنترل وسایل و بار زائران توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار محمد شرفی» امروز (دوشنبه ۲۲ مهر) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به صورت هوایی در حوزه ماموریت فرماندهی انتظامی استان خوزستان مرز شلمچه را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در بازدید از رفت و آمد زائران به لحاظ تسهیلات حمل و نقل جاده ای، شاهد نظم بسیار خاصی بودیم و زائران از این بابت و به جهت همراهی همکاران ما ابراز رضایت دارند در حال حاضر جمعیت زائران در مسیر رفت و برگشت به تعادل رسیده است.

وی به عبور یک میلیون زائر ایرانی و خارجی از مرزهای شلمچه و چذابه اشاره کرد و اذعان داشت: ۳۶۰ هزار نفر از زائران پیاده روی اربعین حسینی از طریق این ۲ مرز وارد کشور شده اند.

سردار شرفی با بیان اینکه تمهیدات انتظامی و امنیتی برای تردد این جمعیت در مسیر رفت و برگشت اندیشیده شده است تصریح کرد: این تمهیدات به صورت منظم در چند فصل کنترل وسایل و بار زائران توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین تامین امنیت محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه نیز توسط نیروهای پلیس پیشگیری ناجا و نیروهای کمکی که از سراسر کشور به مرزهای خوزستان آمده اند انجام شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تاکنون در محورهای مواصلاتی و حتی پارکینگ های ۲ مرز شلمچه و چذابه هیچ مشکل و نارضایتی وجود نداشته است عنوان کرد: همکاران ما به طور کامل به مسائل اشراف دارند و هم اکنون نیز در حال تغییر تاکتیک برای بازگشت زائران هستند.

وی اضافه کرد: همچنین کنترل های امنیتی از ورودی مرزها به صورت کنترل بار زائران و سپس تامین امنیت محورهای مواصلاتی انجام می شود و در تامین امنیت پارکینگ ها نیز با در نظر گرفتن تقدم و تاخر اگر بی انضباطی صورت گیرد همکاران ما حضور دارند و اگر شکایتی طرح شود به طور سریع به آن رسیدگی می کنیم.

سردار شرفی تاکید کرد: امیدواریم با تمهیداتی که در ۲ کشور ایران و عراق اندیشیده شده، بتوانیم شرایط بسیار امن و منظمی را برای زائرانی که در مسیرهای رفت و برگشت هستند مهیا کنیم تا مردم دچار مشکلی نشوند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس