احتمال تعطیلی مدارس خوزستان در روزهای 24 و 28 مهرماه


سرپرست آموزش و پروش استان خوزستان گفت: روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه در استان تعطیل رسمی است، اما...

احتمال تعطیلی مدارس خوزستان در روزهای 24 و 28 مهرماه

سرپرست آموزش و پروش استان خوزستان گفت: روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه در استان تعطیل رسمی است، اما احتمال می‌‌دهیم با توجه با موج بازگشت زائران برای تعطیلی چهارشنبه 24 مهرماه و یا یکشنبه 28 مهرماه توسط فرمانداری‌های مرزی، از ما درخواست شود.

مهدی رفیعی دهکردی امشب در گفت‌وگو با فارس درباره تعطیلی مدارس در شهرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه به دلیل آغاز موج بازگشت زائران اربعین اظهار کرد: اگرچه امسال جمعیت زیادی برای زیارت عتبات به مرزها مراجعه کردند، اما در دو مرز برای هر تعداد خودرو پارکینگ تعریف شده است.

وی افزود: در زمانی که به اندازه الان تمهیدات لازم برای پارکینگ خودروها اندیشیده نشده بود مسؤولان از فضای مدارس برای پارکینگ خودروها استفاده کردند.

سرپرست آموزش وپروش استان خوزستان گفت: فرمانداران شهرستان‌های مرزی خوزستان تاکنون درخواستی برای استفاده از فضای آموزشی استان نداشته‌اند و اگر به ما اعلام نیاز کنند، بدون درنگ با آنها همکاری می‌کنیم.

رفیعی دهکردی با تاکید بر اینکه آموزش و پروش خوزستان آماده همکاری با ادارات، فرمانداری‌ها و هیئت‌های مذهبی در ارائه خدمات به زائران اربعین است، عنوان کرد: در صورت نیاز به فضای مدارس آموزش و پرورش، ما آماده همکاری هستیم.

وی بیان کرد: روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه در استان تعطیل رسمی است، اما احتمال می‌‌دهیم با توجه با موج بازگشت زائران برای تعطیلی چهارشنبه 24 مهرماه و یا یکشنبه 28 مهرماه توسط فرمانداری‌های مرزی از ما درخواست شود.

رفیعی دهکردی افزود: تصمیم برای اعلام تعطیلی توسط رئیس شورای آموزش و پرورش همان شهرستان که معمولاً فرماندار است، گرفته می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن