دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام تلاش خود را برای کارآفرینی جوانان به کار گرفته است


دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام تلاش خود را برای کارآفرینی جوانان به کار گرفته است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با بیان این‌که امیددهی از اصلی‎ترین موارد بیانیه گام دوم انقلاب بوده و دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تمامی تلاش خود را جهت تحقق شعار سال و اشتغال و کارآفرینی جوانان به کار گرفته است، گفت: این دانشگاه، آمادگی خود را جهت تاسیس و راه‌اندازی دفتر ارتباط امام جمعه با دانشگاهیان اعلام می‌کند.

به گزارش ایسنا، فرزان قالیچی در دیدار روسای مراکز آموزشی و کارکنان واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با امام تبریز به مناسبت سالگرد تاسیس این دانشگاه، به معرفی اجمالی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان پرداخت و گفت: هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص، کارآفرین و مهارتی است.

وی با بیان این‌که طی 27 سال اخیر، سکانداری افراد مختلف در این دانشگاه، گاه آن را از اهداف عالیه خود دور کرده است، افزود: اما از سال گذشته، نظارت مستمر کیفی و کمی مراکز آموزشی، سرلوحه اقدامات دانشگاه قرار گرفته و غالب اقدامات انجام شده واحد استانی در این راستا بوده است؛ همچنین کیفی گرایی و برگزاری مهارتی دوره‌ها از اولویت‌های اساسی این دانشگاه در مدیریت فعلی است.

قالیچی در ادامه به برخی از فعالیت‌های انجام شده در واحد استانی اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های چشمگیری در حوزه فرهنگی، پژوهشی، ورزشی، در طول یکسال گذشته انجام شده که موفقیت‌های کسب شده در سطح استانی و کشوری از جمله آن است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه‌هایی است که در بطن صنعت و همجوار کارخانجات قرار گرفته و حتی در رشته‌های مدیریت و خدمات اجتماعی تنها دانشگاهی است که علم و عمل را کنار هم قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در این رابطه، تشریح کرد: در این خصوص کارگاه‌ها و جلسات تخصصی متعددی برای مدرسان، دانشجویان و روسای مراکز آموزشی برگزار شده است.

وی در خاتمه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیاده روی اربعین، اظهار کرد: پیاده روی اربعین عظمت اسلام را در دنیا نشان داده و پاسخ محکمی بر یاوه‎گویی‌های دشمنان اسلام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند