فرماندار آستارا: فعالان سیاسی ناظران اجتماعی بر مدیران هستند


فرماندار آستارا: فعالان سیاسی ناظران اجتماعی بر مدیران هستند

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا فعالان تشکل‌ها و احزاب سیاسی در این شهرستان را ناظران اجتماعی بر عملکرد مدیران خواند و نقش آفرینی آنها را در رصد موانع توسعه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد شامگاه دوشنبه در نشست فعالان احزاب در فرمانداری آستارا گفت: فعالان حزب های سیاسی باید به عنوان حسگرهای اجتماعی، دغدغه ها و نگرانی های مردم را رصد کرده و مسئولان را در مسیر توسعه همه جانبه شهرستان همراهی کنند.

وی نظارت بر عملکرد مدیران، آگاهی بخشی به مردم در خصوص خدمات دولت و نظام و انگیزش عمومی برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه را از رسالت های فعالان سیاسی برشمرد.

فرماندار آستارا افزود: مطابق بررسی ها، فضای حاکم بر شهرستان نویدبخش انتخاباتی پرشور و گسترده است و بهترین وکلا و نمایندگان مجلس، در مشارکت حداکثری مردم انتخاب می شوند.

رستم زاد گفت: شخصیت های فعال سیاسی و تاثیرگذار، نسبت به سنگ اندازی ها و مانع تراشی ها در مقابل طرح های عمرانی شهرستان حساسیت داشته باشند و برای رفع مشکلات همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این نشست گفت: حدود ۲۵ نفر از فعالان و افراد تاثیرگذار بر اجتماع، برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضاهای حقیقی و مجازی شهرستان ابراز علاقه می کنند.

سامان ساسانیان افزود: تعدد علاقه مندان به نامزدی در انتخابات، نشانگر شور و حال همه پرسی پیش روست و باید با توجه به اراده مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات، زمینه این حضور پر شور را فراهم کنیم.

در این نشست چند تن از فعالان سیاسی و احزاب نیز دیدگاه های خود را در خصوص چگونگی افزایش شور و حال انتخاباتی و موانع و مشکلات مردم مطرح کردند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج