انتقاد لوئیس همیلتون از مرسدس برای استراتژی فرمول یک ژاپن


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون، راننده مرسدس از تیمش بخاطر انتخاب استراتژی دو پیت استاپه ناراحت بوده و معتقد است که با یک پیت استاپ امکان پیروزی در مسابقه ژاپن وجود داشت. مرسدس برای هر دو رانننده اش استراتژی دو پیت استاپه را برگزید و در اولین بخش مسابقه، همیلتون را بیشتر در پیست نگه داشت، به امید اینکه او بتواند با لاستیک های تازه تر از سباستین...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون، راننده مرسدس از تیمش بخاطر انتخاب استراتژی دو پیت استاپه ناراحت بوده و معتقد است که با یک پیت استاپ امکان پیروزی در مسابقه ژاپن وجود داشت.

مرسدس برای هر دو رانننده اش استراتژی دو پیت استاپه را برگزید و در اولین بخش مسابقه، همیلتون را بیشتر در پیست نگه داشت، به امید اینکه او بتواند با لاستیک های تازه تر از سباستین فتل عبور کند. راننده بریتانیایی در طول مسابقه اعتراضش را به این استراتژی در رادیو اعلام کرد و پس از آن نیز اعلام کرد که با راهنمایی تیم، یک پیت استاپ می توانست بهتر باشد:

به نظر من با راهنمایی، می توانست بهتر باشد. آنها وقتی لاستیک را تعویض کردند، گفتند که قصدشان دو پیت استاپ بوده زیرا مقدار از بین رفتن لاستیک ها زیاد است.

مسیری که برای نزدیک شدن به سب در اختیار من قرار داده شد، هر بار که این فاصله را باید کم می کردم، از لاستیک استفاده بیشتری می شد.

انتقاد لوئیس همیلتون از مرسدس برای استراتژی فرمول یک ژاپنانتقاد لوئیس همیلتون از مرسدس برای استراتژی فرمول یک ژاپن لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

برنده مسابقه، والتری بوتاس نگران بود که هم تیمی اش در پیست بماند اما همیلتون می گوید که هیچ شانسی وجود نداشت که لاستیک هایش دوام بیاورد:

هیچ راهی برای انجام دادنش وجود نداشت. شاید اگر از همان ابتدا به آنها می گفتم که اگر می توانید مدیریت کنید، من می توانم به روش دیگری رانندگی کنم تا به آن ها برای انجام استراتژی یک پیت استاپ کمک کنم.

طبیعتاً خواهیم نشست و با مهندسین و استراتژیست ها صحبت خواهیم کرد. فکر می کنم مسابقه سوزوکا می توانست بهتر باشد. با اینحال کار والتری نیز خوب بوده است.

بدر ژاپن حداقل می توانستیم 1-2 داشته باشیم اما استراتژی خوب نبود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط