ثبت اطلاعات 85 درصد مشترکین گاز لرستان در سامانه صدور قبوض الکترونیک


ثبت اطلاعات 85 درصد مشترکین گاز لرستان در سامانه صدور قبوض الکترونیک

سرپرست شرکت گاز استان لرستان گفت: در راستای طرح ملی حذف قبوض کاغذی گاز و تحقق دولت الکترونیک تا کنون شماره تلفن همراه 440 هزار مشترک شرکت گاز استان لرستان جمع آوری و در سامانه صدور قبوض الکترونیک ثبت شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فیروز خدایی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شروع طرح حذف قبوض کاغذی از ابتدای آذرماه سال جاری ، این شرکت بسترهای گوناگونی برای تکمیل و ثبت اطلاعات مشترکین فراهم آورده و با برنامه ریزی های انجام گرفته تاکنون اطلاعات بیش از ۸۵ درصد مشترکین این شرکت در سامانه ثبت شده و امیدواریم با همکاری مشترکین محترم اطلاعات مورد نیاز تمامی مصرف کنندگان گاز طبیعی استان تا اواسط آبان ماه سالجاری در سامانه مذکور بارگذاری گردد.

جلوگیری از چاپ ۴ میلیون برگه قبض کاغذی

مهندس خدایی اظهار داشت: با اجرای این طرح از چاپ سالیانه حدود ۴ میلیون برگه قبض کاغذی و قطع درختان جلوگیری و ضمن کمک به حفظ محیط زیست باعث صرفه جویی در هزینه ها، بهبود کیفیت و سرعت در ارائه خدمات خواهد شد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مشترکین شرکت گاز استان لرستان ابراز داشت: فرآیند ثبت اطلاعات مشترکین به منظور حذف قبوض کاغذی ادامه دارد و مشترکینی که تاکنون موفق به ثبت شماره همراه خود نشده اند می توانند از طریق یکی از روش های زیر شماره همراه خود را در سامانه صدور قبوض الکترونیک ثبت نمایند.

46

کد خبر 1310679

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز