درون جعبه اسمارتفون گوگل پیکسل 4 از هدفون و تبدیل آن خبری نیست!


درون جعبه اسمارتفون گوگل پیکسل 4 از هدفون و تبدیل آن خبری نیست!

به نظر می‌رسد که اسمارتفون گوگل پیکسل 4 برخلاف پیکسل 3 از هدفون سیمی درون جعبه برخوردار نخواهد بود، هرچند که طبق شایعات قبلی انتظار این مسئله را داشتیم. تصاویر فاش شده از جعبه اسمارتفون پیکسل 4 نیز این موضوع را تایید می‌کنند. گوگل نیز در رابطه با این موضوع پای خود را فراتر گذاشته و تجهیزات دیگری را نیز از درون جعبه تلفن حذف کرده است. نسل سوم...

به نظر می‌رسد که اسمارتفون گوگل پیکسل 4 برخلاف پیکسل 3 از هدفون سیمی درون جعبه برخوردار نخواهد بود، هرچند که طبق شایعات قبلی انتظار این مسئله را داشتیم. تصاویر فاش شده از جعبه اسمارتفون پیکسل 4 نیز این موضوع را تایید می‌کنند. گوگل نیز در رابطه با این موضوع پای خود را فراتر گذاشته و تجهیزات دیگری را نیز از درون جعبه تلفن حذف کرده است.

نسل سوم اسمارتفون‌های گوگل پیکسل به عنوان اولین تلفن‌های بدون جک 3.5 میلی‌متری گوگل معرفی شدند، گوگل در جعبه پیکسل 3، هدفون‌ USB-C و تبدیل آن به جک 3.5 میلی‌متری را قرار داد، اما همین آداپتور نیز از جعبه نسل چهارم پیکسل حذف شده است و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این آداپتور به عنوان مبدل پورت USB-C به پورت USB-A عمل می‌کند.

باتوجه به نوشته‌های روی جعبه تلفن می‌توان متوجه شد که درون جعبه پیکسل 4 یک شارژر 18 وات به همراه کابل USB-C برای شارژ کردن هندست اندرویدی شما وجود دارد. تلفن جدید گوگل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

مراسم معرفی اسمارتفون‌های گوگل، فردا آغاز می‌شود و هیچ جزییات دقیقی از مشخصات فنی اسمارتفون‌های خانواده پیکسل 4 منتشر نشده است. البته، فرآیند پیش‌سفارش تلفن‌های جدید گوگل از مدتی قبل آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟