مارتین اسکوسیزی علیه فیلم‌های مارول


مارتین اسکوسیزی علیه فیلم‌های مارول

مارتین اسکوسیزی برای دومین بار به انتقاد از فیلم‌های مارول پرداخته است و گفته سینما شهربازی شده است.

به گزازش خبرنگار فرهنگی تسنیم، مارتین اسکورسیزی برای دومین بار علیه فیلم‌های مارول نظر داده است. او پیشتر گفته بود مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» سینما نیستند و آنها را با شهربازی مقایسه کرده بود.

این کارگردان در گفتگو با مجله امپایر چنین سخنانی را مطرح کرده بود. اکنون در جشنواره فیلم لندن، در کنفرانس خبری فیلم مرد ایرلندی گفته است به نظر نمی‌رسد ذهنیتش نسبت به فیلم‌های مارول تغییر کرده باشد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، او گفته «این سینما نیست. چیز دیگری است. نباید مورد حمله آن قرار بگیریم. نیاز به سینمای داریم تا به جلو گام برداریم و فیلم‌هایی را نشان دهیم که فیلم‌های داستانی هستند.»

آخرین نظر اسکورسیزی با یک نقد همراه بود که او روز گذشته در سخنرانی بفتای دیوید لین انجام داده بود. او گفته «سالن‌های سینما شهربازی شده‌اند. همه آنها خوب و بامزه هستند؛ ولی بدان معنا نباید همه چیز را تصرف کنند. به هر حال برای کسانی که از این گونه فیلم‌ها لذت می‌برند، چنین آثاری خوب هستند.با علم به اینکه اکنون وارد چه چیزی می‌شوند. کاری که می‌کنند را تحسین می‌کنم. این سینمای من نیست. به همین سادگی نیست. نوع دیگری از مخاطب را می‌آفرینند که فکر می‌کنند سینما این است.»

مرد ایرلندی در سینماهای بریتانیا از اول نوامبر اکران می‌شود و سپس در 27 نوامبر در نتفلیکس به اشتراک گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها