:: کاظمی - سردار مومنی در وین


:: کاظمی - سردار مومنی در وین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (http://www.iribnews.ir) از وین؛ سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از وین؛ سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان و ژان لوک لمایو مدیر بخش سیاستگذاری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در وین دیدار و گفتگو کردند و در پایان این دیدار، سند ایجاد مرکز منطقه‌ای درمانی اختلالات ناشی از مواد مخدر در تهران امضاء شد.
مصاحبه ها
۱- ژان لوک لمایو مدیر بخش سیاستگذاری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل
۲- سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران
براساس این سند مرکز منطقه‌ای درمان اختلالات ناشی از مواد مخدر در ایران به زودی با حضور نمایندگان سازمان ملل در تهران افتتاح خواهد شد.
سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران پس از امضای این سند در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: همچنین در دیدار با مقامات ارشد سازمان ملل در وین تاکید کرد که افزایش روزافزون تولید و ترانزیت مواد مخدر در کشور‌های منطقه نیازمند به سازوکار، تجهیزات و امکانات جدید دارد و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، مانع جدی در مبارزه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند.
سردار مومنی همچنین با اشاره به اینکه ایران در طول شش ماه گذشته حدود ۱۰ تن کشفیات مواد مخدر شیشه داشته است هشدار داد که تولید مواد مخدر صنعتی و بویژه شیشه در افغانستان رو به افزایش بوده و چنانچه راه حلی برای این معضل پیدا نشود؛ بویژه کشور‌های غربی و منطقه آسیب جدی خواهند دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!