همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین امکان جدیدی را ارائه کرد


همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین امکان جدیدی را ارائه کرد

همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین امکان جدیدی را ارائه کرد. به واسطه یک پیام جدید در شبکه این اپراتور تلفن همراه، مشترکان می‌توانند نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیم کارت مخاطب خود اقدام کنند. شرکت همراه اول در راستای حمایت از مشترکان خود یک پیام (Announce) جدید در شبکه خود طراحی و ارائه... نوشته همراه اول برای رفع نگرانی زائران...

همراه اول برای رفع نگرانی زائران اربعین امکان جدیدی را ارائه کرد. به واسطه یک پیام جدید در شبکه این اپراتور تلفن همراه، مشترکان می‌توانند نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیم کارت مخاطب خود اقدام کنند.

شرکت همراه اول در راستای حمایت از مشترکان خود یک پیام (Announce) جدید در شبکه خود طراحی و ارائه کرده است. به واسطه این آنونس جدید در شبکه، از این به بعد اگر مشترکان همراه اول با مشترکانی که در خارج از کشور با تمام شدن شارژ (مشترکان اعتباری) و قطع بدهی (مشترکان دائمی) مواجه شدند، تماس بگیرند با پیام زیر روبه‌رو خواهند شد:

مشترک گرامی، شماره‌ای که با آن تماس گرفته‌اید به علت بدهی یا عدم موجودی کافی امکان پاسخگویی ندارد، در صورت تمایل می‌توانید با شماره‌گیری کد ستاره 1 مربع نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ ایشان اقدام فرمایید.

جزئیات قابلیت جدید همراه اول

پس از شنیدن پیام فوق، مشترکان به آسانی می‌توانند مشکل مخاطب مورد نظر خود را برطرف سازند. بنابراین مشترکان همراه اولی که برای راهپیمایی اربعین در کشور عراق حضور دارند، احتمال دارد به دلیل پایان شارژ یا قطع بدهی با این پیام بر روی خطوط در زمان تماس‌ها مواجه شوند. همچنین تماس گیرندگان با این سیم‌های قطع بدهی یا اتمام شارژ قادر خواهند بود با شماره‌گیری کد ستاره یک مربع (#1*) بدهی سیم کارت سیم کارت مورد نظر را پرداخت کرده یا شارژ آن سیم کارت را افزایش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...