ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت


ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت

لوما دیزاین یک تیونر آلمانی است که به خاطر ارائه‌ی کیت‌های بدنه و پرفورمنس خود برای طیف گسترده‌ای از کراس اوورها و شاسی بلندهای خودروسازان گوناگون شناخته می‌شود. جدیدترین پروژه‌ی این شرکت روی بزرگ‌ترین شاسی‌بلند تاریخ ب‌ام‌و یعنی X7 تمرکز داشته است. اگر فکر می‌کنید X7 شما ابهت کافی را ندارد کافی است سری به... The post ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین،...

لوما دیزاین یک تیونر آلمانی است که به خاطر ارائه‌ی کیت‌های بدنه و پرفورمنس خود برای طیف گسترده‌ای از کراس اوورها و شاسی بلندهای خودروسازان گوناگون شناخته می‌شود. جدیدترین پروژه‌ی این شرکت روی بزرگ‌ترین شاسی‌بلند تاریخ ب‌ام‌و یعنی X7 تمرکز داشته است. اگر فکر می‌کنید X7 شما ابهت کافی را ندارد کافی است سری به گاراژ لوما دیزاین بزنید. لوما دیزاین X7 دقیقاً همان چیزی است که طرفداران بازی نید فور اسپید می‌خواهند!

ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت
البته این ضرورتاً چیز بدی نیست زیرا ایده‌ی استفاده از یک خودروی خانوادگی راحت و تبدیل آن به خودرویی خاص و متمایز جالب به نظر می‌رسد. پهنای این خودرو در هر طرف 50 میلی‌متر افزایش یافته و دارای اسپلیترها و ورودی‌های بزرگ، اسپویلر روی سقف و چندین ریزه‌کاری آئرودینامیکی دیگر می‌باشد. مورد بعدی رینگ‌های 23 اینچی آلومینیومی است که با لاستیک‌های بزرگی احاطه شده‌اند. یک سیستم اگزوز جدید هم با خروجی‌های فولاد ضدزنگ 100 میلی‌متر همراه شده و صدای جذابی را برای مدل X7 M50i با قدرت حدود 680 اسب بخاری ارائه می‌کند.

ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت
در کابین سلیقه‌ی مشتریان حرف اول را می‌زند و آن‌ها تعیین می‌کنند که چه متریالی بکار رود. از کاکپیت متمرکز روی موتور اسپورت گرفته تا متریال لوکس و باکیفیت، این شاسی‌بلند پرچم‌دار کاملاً قابل شخصی‌سازی خواهد بود و درعین‌حال جدیدترین تکنولوژی‌ها را عرضه خواهد کرد.

ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت
لوما دیزاین اشاره دقیقی به زمان عرضه رسمی این کیت خود نکرده اما هنوز هم مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر درباره‌ی این خودرو هستیم. آیا شما پروژه‌ی این تیونر را می‌پسندید یا X7 استاندارد را ترجیح می‌دهید؟

ب‌ام‌و X7 لوما دیزاین، بسیار خاص و متفاوت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو