تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی


تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی

یورو انکاپ که یکی از معروف‌ترین موسسه‌های برگزاری تست‌های تصادف خودرویی در جهان می‌باشد سیستم امتیازبندی ستاره‌ای را برای اعطای امتیازات خود در نظر گرفته است به‌گونه‌ای که ایمن‌ترین خودرو از یورو انکاپ 5 ستاره می‌گیرد. این موسسه در جدیدترین تست‌های خود ایمنی خودروهای ب‌ام‌و سری 1 و 3 جدید، پژو 208 و جیپ چروکی... The post تست تصادف ب‌ام‌و سری 1...

یورو انکاپ که یکی از معروف‌ترین موسسه‌های برگزاری تست‌های تصادف خودرویی در جهان می‌باشد سیستم امتیازبندی ستاره‌ای را برای اعطای امتیازات خود در نظر گرفته است به‌گونه‌ای که ایمن‌ترین خودرو از یورو انکاپ 5 ستاره می‌گیرد. این موسسه در جدیدترین تست‌های خود ایمنی خودروهای ب‌ام‌و سری 1 و 3 جدید، پژو 208 و جیپ چروکی را بررسی کرده است.

تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی


دو محصول باواریایی ها حداکثر امتیازات ایمنی یعنی 5 ستاره را به دست آورده‌اند و یورو انکاپ گفته که ب‌ام‌و سری 1 هاچبک اگر در حفاظت شلاقی امتیاز خوب را کسب می‌کرد امتیاز کلی بهتری را نیز می‌توانست به دست آورد.

تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی


ب‌ام‌و سری 3 جدید کمی بهتر از برادر کوچک‌تر بوده و در بخش‌های ایمنی بزرگ‌سالان و کودکان به ترتیب 97 و 87 درصد امتیازات و در بخش‌های عابران پیاده و سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی نیز 87 و 76 درصد امتیازات را کسب کرده است. این امتیازات برای سری 1 به ترتیب برابر با 83، 87، 76 و 72 درصد بوده است.

مدیر یورو انکاپ می‌گوید:

دیدن اینکه برندهای لوکس آلمانی و سایر شرکت‌های لوکس ساز استانداردهای ایمنی بسیار بالا را حفظ کرده و همچنان 5 ستاره ایمنی را کسب می‌کنند واقعاً خوب است. من مطمئن هستم که مشتریان ب‌ام‌و می‌توانند اطمینان داشته باشند حتی با وجود سخت‌تر شدن پروتکل‌ها نیز این شرکت همچنان بالاترین استانداردها در زمینه ایمنی را خواهد داشت.

تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی


نسل پیشین پژو 208 که با استانداردهای قدیمی‌تر 7 سال پیش تست شده توانسته بود در آن زمان بالاترین امتیاز را کسب کند اما نسل جدید این خودرو تنها به کسب 4 ستاره اکتفا کرده است. این ساب کامپکت فرانسوی در تمامی تست‌ها به جز ایمنی عابران پیاده خوب عمل کرده و در این بخش تنها 56 درصد امتیازات را کسب نموده است. امتیازهای 208 جدید در بخش‌های ایمنی بزرگ‌سالان و کودکان و دستیار ایمنی هم به ترتیب 91، 86 و 71 درصد بوده است.

تست تصادف ب‌ام‌و سری 1 و 3، پژو 208 و جیپ چروکی


جیپ چروکی هم خودرویی 4 ستاره بوده و در بخش‌های یاد شده به ترتیب 80، 78، 56 و 69 درصد امتیازها را به دست آورده است. یورو انکاپ می‌گوید این نتایج خوب هستند و بهبود بزرگی نسبت به رانگلر تست شده در سال پیش را نشان می‌دهند. رانگلر در تست‌های تصادف تنها 1 امتیاز به دست آورده بود.

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...