بیش از 2 میلیارد ریال تجهیزات درمانی برای بیماران صعب العلاج کردستان خریداری شد


بیش از 2 میلیارد ریال تجهیزات درمانی برای بیماران صعب العلاج کردستان خریداری شد

سنندج- ایرنا- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در نیمه نخست امسال 2 میلیارد و 580 میلیون ریال تجهیزات درمانی برای بیماران صعب العلاج استان از سوی این نهاد خریداری شده است.

فرهاد کاظمی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضربیش از ۲ هزار بیمار صعب العلاج زیرپوشش خدمات کمیته امداد استان هستند که در زمینه‌های مختلف درمانی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: درنیمه نخست امسال ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال تجهیزات درمانی از جمله دستگاه اکسیژن ساز،کپسول اکسیژن، تخت طبی، تشک مواج و ویلچر برای ۵۲۰ نفر از این بیماران خریداری شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همچنین در این مدت امسال چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به هشت هزار و ۱۹۵ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

وی یادآور شد: هزینه‌های درمانی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شامل ویزیت، بستری، خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، هزینه ایاب و ذهاب، تخت و پانسمان نوین است.

در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که این میزان حدود ۹ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟