درباره عملیات ترکیه در سوریه با ترامپ گفت‌وگو می‌کنم


خرداد؛سناتور جمهوری‌خواه گفت که «تحریم‌های فلج‌کننده‌ای» از سوی کنگره علیه ترکیه اعمال خواهد شد.به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، «لیندزی گراهام»، سناتور جمهوری‌خواه...

خرداد؛سناتور جمهوری‌خواه گفت که «تحریم‌های فلج‌کننده‌ای» از سوی کنگره علیه ترکیه اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، «لیندزی گراهام»، سناتور جمهوری‌خواه و رئیس کمیته قضایی سنا، گفت که امروز -‌دوشنبه- بناست با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، دیدار و درباره برنامه‌های واشنگتن برای تحریم ترکیه در پی عملیات در سوریه با وی گفت‌وگو کند.

این سناتور ایالت کارولینالی جنوبی در روزهای گذشته اعلام کرد که تصمیم ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اشتباه است. وی امروز آنکارا را مسئول بحران حاضر در سوریه دانست و گفت که «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه، با آغاز عملیات نظامی در شمال شرقی سوریه، «بزرگ‌ترین اشتباه در دوران سیاسی خود را مرتکب شده است.»

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس گفت که «تحریم‌های فلج‌کننده‌ای» از سوی کنگره علیه ترکیه اعمال خواهد شد که اقتصاد ترکیه را «نابود خواهد کرد» و «آنچنان اردوغان را شکست خواهد داد که خونریزی‌ها را متوقف کند.» گراهام در ادامه گفت که جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها و دولت ترامپ «با قدرت هزاران آجر» اردوغان را هدف قرار خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور