آندرس سیدل: چارلز لکلرک مسابقه لندو نوریس را خراب کرد


فرمول یک ایران – آندرس سیدل مدیر تیم فرمول یک مکلارن بیان کرد که چارلز لکلرک وقتیکه تصمیم گرفت با خودروی آسیب دیده به رانندگی ادامه دهد همه را به خطر انداخت. پس از برخوردی که چارلز لکلرک با مکس ورشتپن در دور اول باهم داشتند، لکلرک با بال جلوی آسیب دیده برای چندین دور به رانندگی ادامه داد که خطرساز شده بود و قطعاتی از خودرویش به سمت خودروی همیلتون...

فرمول یک ایران – آندرس سیدل مدیر تیم فرمول یک مکلارن بیان کرد که چارلز لکلرک وقتیکه تصمیم گرفت با خودروی آسیب دیده به رانندگی ادامه دهد همه را به خطر انداخت.

پس از برخوردی که چارلز لکلرک با مکس ورشتپن در دور اول باهم داشتند، لکلرک با بال جلوی آسیب دیده برای چندین دور به رانندگی ادامه داد که خطرساز شده بود و قطعاتی از خودرویش به سمت خودروی همیلتون پرتاب شد و همینطور قطعاتی از اندپلیت بال جلوی او در داکت ترمز لندو نوریس گیر کرد که منجر شد ترمز های نوریس بیش از اندازه گرم شود و نوریس مجبور به پیت استاپ زود هنگام شود که روند او را در مسابقه خراب کرد و شانس کسب امتیاز وی را در این مسابقه از بین برد که باعث شد مدیر تیم مکلارن به این موضوع اعتراض کند و بیان کند که:

ما قطعا با تمام وجود مخالف این مسئله هستیم که رقبایمان با خودروهایی که اندپلیت بال جلویشان به طور کامل آویزان است به ادامه مسابقه بپردازند و همه افراد دیگر در پیست را به خطر بیندازند.

زمانی که اندپلیت لکلرک از بین رفت، قطعاتی از آن در داکت ترمز چرخ سمت راست لندو گیر کرد و باعث شد دمای ترمز راننده ما به بیش از خط قرمز برسد. مجبور شدیم که او را به پیت بیاوریم و قطعات گیر کرده خودروی فراری به مکلارنمان را پاک کنیم که این لحظه، لحظه ای بود که مسابقه نوریس به پایان رسید.

البته لندو خیلی تلاش کرد که دوباره رده های خود را پس بگیرد و رانندگی عالی داشت اما دیگر (کسب امتیاز) امکان پذیر نبود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی