کشف 500 هزار نخ سیگار قاچاق در مرکز تهران


کشف 500 هزار نخ سیگار قاچاق در مرکز تهران

مهر نوشت: رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 40 کارتن سیگار قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در مرکز پایتخت خبر داد.

سرهنگ رسول محبت در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار مغازه ای واقع در مرکز پایتخت مقدار فراوانی سیگارهای قاچاق دپو و مشغول به خرید وفروش کالای قاچاق است، دریافت شد و تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را به نشانی اعلامی اعزام و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد، افزود: با هماهنگی های قضائی، تیم عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل دپوی محموله قاچاق به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی موفق شدند متهم را در مغازه اش دستگیر و در بازرسی از انبار این مغازه ۴۰ کارتن بزرگ سیگار حاوی ۵۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق که فاقد فاکتور و مجوزهای گمرگی بود، کشف کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه کالای قاچاق کشف شده به همراه متهم تحویل پلیس آگاهی پایتخت برای تحقیقات تکمیلی شد، اضافه کرد: انبار مذکور با دستور قضائی پلمپ شد.

وی تاکید کرد: هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری و به بازار مصرف عرضه کند، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1310661

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403