فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر دوگانه آغاز شد


فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر دوگانه آغاز شد

فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 با قیمتی کاملا رقابتی آغاز شد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی به جز دوربین سه‌گانه و سخت افزار بالارده‌اش، حضور یک نمایشگر ثانویه روی قاب پشتی آن است. گوشی نوبیا Z20 به لطف نمایشگر دوگانه‌ی خود، در اقیانوس تلفن‌های هوشمند منحصر به فرد است. هرچند نوبیا چندی پیش این دیوایس را... نوشته فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر...

فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 با قیمتی کاملا رقابتی آغاز شد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی به جز دوربین سه‌گانه و سخت افزار بالارده‌اش، حضور یک نمایشگر ثانویه روی قاب پشتی آن است.

گوشی نوبیا Z20 به لطف نمایشگر دوگانه‌ی خود، در اقیانوس تلفن‌های هوشمند منحصر به فرد است. هرچند نوبیا چندی پیش این دیوایس را معرفی کرده بود، اما تا به امروز فروش آن آغاز نشده بود. سرانجام، مشتریان از امروز دوشنبه 22 مهر 98 قادر خواهند بود در بازارهای مختلفی از جمله آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه این گوشی جذاب را خریداری کنند.

قابلیت‌ها و قیمت گوشی نوبیا Z20

نوبیا زد 20 به یک نمایشگر اصلی 6.52 اینچی از نوع AMOLED و وضوح +Full HD مجهز است که نسبت ابعاد 19.5:9 را ارائه می‌کند. نمایشگر ثانویه‌ی آن نیز یک نمایشگر 5.1 اینچی AMOLED با وضوح +HD و تراکم پیکسلی 331ppi است. این نمایشگر ثانویه که روی قاب پشتی گوشی نقش بسته، می‌تواند به عنوان نمایشگری برای ثبت عکس سلفی با دوربین پشتی استفاده شود. آن همچنین یک نمایشگر همیشه روشن است که می‌تواند شما را از ساعت، تاریخ و نوتیفیکیش‌های دریافتی گوشی‌تان مطلع کند. اما جذاب‌تر از همه وقتیست که کاربران می‌توانند هر زمانی که خواستند اجرای اپلیکیشن‌ها را بین نمایشگر اصلی و پشتی گوشی جابجا کنند. در زیر قاب این دیوایس نیز تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قرار دارد.

فروش جهانی گوشی نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر دوگانه آغاز شدفروش جهانی گوشی نوبیا Z20 مجهز به نمایشگر دوگانه آغاز شد

جمعا سه دوربین روی قاب پشتی گوشی نوبیا قرار دارد. این پیکربندی شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور ثانویه‌ی فوق عریض 16 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال می‌شود. استفاده از دو نمایشگر، این اجازه را به نوبیا داده است تا دیگر از دوربین پاپ آپ یا حفره و بریدگی روی نمایشگر برای ارائه‌ی دوربین سلفی استفاده نکند.

این گوشی انرژی خودش را از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند و با فناوری شارژ 27 وات نیز با سرعت شارژ می‌شود. در راس بخش نرم افزاری آن رابط کاربری Nubia UI 7 بر ئایه‌ی اندروید 9 پای است و قابلیت‌های ارتباطی متداولی نظیر LTE، وای فای 802.11a/b/g/n/ac، درگاه USB نوع C، اسلات دوگانه سیم کارت نانو و GPS نیز همراه آن برای ارائه وجود دارد. ضمنا، اسکنر اثر انگشت در دو طرف نمایشگر به کار رفته است.

نوبیا، برند زیرمجموعه‌ی کمپانی زد تی ای قصد دارد این گوشی را با قیمت 549 دلار و در دو رنگ مشکی (Diamond Black)‌ و آبی (Twilight Blue) روانه‌ی بازارهای جهانی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه